Από τον οικιακό εξοπλισμό (ΙΚΕΑ) και τον αθλητικό ιματισμό (Intersport) ο Fourlis επεκτείνεται στο λιανικό εμπόριο προϊόντων υγείας και ευεξίας - τομέα που εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης και προσφέρει επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Σε συνεργασία με την βρετανική Holland & Barrett σχεδιάζει να δημιουργήσει αλυσίδα 120 καταστημάτων σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία κι ένα μεγάλο ηλεκτρονικό κατάστημα. Το δίκτυο θα αναπτυχθεί σταδιακά. Στόχος του Ομίλου Fourlis είναι να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη του κλάδου στην Ελλάδα, διευρύνοντας την αγορά και προσελκύοντας νέους καταναλωτές.
Μέσω της νέας εμπορικής αλυσίδας θα προωθούνται κυρίως προϊόντα της Holland & Barrett, που είναι η μεγαλύτερη εταιρία του κλάδου στη Μεγάλη Βρετανία και από τις μεγαλύτερες παγκοσμίως, με δίκτυο 1.600 καταστημάτων σε 18 χώρες.
Στα προϊόντα υγείας-ευεξίας περιλαμβάνονται συμπληρώματα διατροφής, βιταμίνες, αθλητικά συμπληρώματα, προίόντα εξειδικευμένης διατροφής, φυσικά και οργανικά καλλυντικά και μεγάλη γκλαμα συναφών προϊόντων.
Ο Β. Φoυρλής, πρόεδρος του Ομίλου δήλωσε: «Είναι μια πολύ σημαντική ημέρα για τον Όμιλό μας, καθώς ξεκινάμε μια τρίτη δραστηριότητα λιανικής σε έναν από τους πιο δυναμικούς και ταχύτερα αναπτυσσόμενους κλάδους λιανικής. Είμαστε ιδιαίτερα ενθουσιασμένοι που η νέα μας δραστηριότητα θα πραγματοποιηθεί μέσω μιας στρατηγικής συνεργασίας με την Holland & Barrett, ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα λιανικής της Ευρώπης στον κλάδο της υγείας και της ευεξίας. Το κοινό μας όραμα θα φέρει στον καταναλωτή καινοτόμα προϊόντα και εξατομικευμένες συμβουλές μέσω ενός εκτεταμένου δικτύου Omnichannel φυσικών καταστημάτων και διαδικτυακών πωλήσεων».
Σε δηλώσεις του ο Alex Dower, Commercial, Director της Holland & Barrett, τόνισε:
«Είμαστε στην ευχάριστη θέση να λανσάρουμε τη σειρά προϊόντων της Holland & Barrett στους καταναλωτές της Ελλάδας, τηs Ρουμανίας και τηs Βουλγαρίας, μέσω της στρατηγικής μας συνεργασίας με τον Όμιλο FOURLIS.
Έχουμε μια πραγματικά θετική ανταπόκριση από τους καταναλωτές σε όλες τις αγορές του εξωτερικού όπου δραστηριοποιούμαστε. Είμαστε βέβαιοι ότι τα καταστήματά μας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη θα αποδειχθούν εξίσου δημοφιλή".