Θεαματική άνοδο κατέγραψαν οι online αγορές στις Ηνωμένες Πολιτείες κατά την περίοδο 8 έως 11 Ιουλίου, με τη συνολική αξία τους να φτάνει τα 24,1 δισεκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Adobe Analytics. Η εντυπωσιακή αυτή επίδοση αντιστοιχεί σε αύξηση 30,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος, ξεπερνώντας τις αρχικές εκτιμήσεις που έκαναν λόγο για ανάπτυξη 28,4%.
Οι αναλυτές περιγράφουν την περίοδο αυτή ως τη «Black Friday του καλοκαιριού», λόγω των εκτεταμένων εκπτώσεων και της αυξημένης καταναλωτικής κινητικότητας, ιδιαίτερα σε είδη που σχετίζονται με την επιστροφή στα σχολεία.
Σύμφωνα με την Adobe, οι περισσότεροι καταναλωτές στις Ηνωμένες Πολιτείες προτίμησαν να κάνουν τις αγορές τους μέσω κινητού τηλεφώνου, με τις πωλήσεις από mobile συσκευές να αντιπροσωπεύουν το 53,2% του συνόλου των διαδικτυακών συναλλαγών, ποσοστό που ξεπέρασε την αρχική εκτίμηση του 52,5%.
Οι συνολικές εκπτώσεις κυμάνθηκαν μεταξύ 11% και 24%, ξεπερνώντας ελαφρώς τις προβλέψεις των ειδικών. Οι μεγαλύτερες προσφορές καταγράφηκαν στον τομέα της ένδυσης, όπου η μέση έκπτωση άγγιξε το 24%, ενώ στα ηλεκτρονικά είδη διαμορφώθηκε κοντά στο 23%.