Τα υπερμάρκετ στην Ισπανία χάνουν συνεχώς πελατεία η οποία σταθερά ανακατευθύνεται προς τα Σούπερ μάρκετ ή ακόμα και προς οικογενειακές,μικρότερες επιχειρήσεις,σύμφωνα με μελέτη της εταιρείας Solunion.
Το περιοδικό ESM υποστηρίζει πως τα υπερμάρκετ παρά την τεράστια ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν,πλέον δεν φαντάζουν αρκετά ώστε να προσελκύσουν τους καταναλωτές στην Ισπανία.
Τα αντίστοιχα στατιστικά στοιχεία βοηθούν ώστε να γίνει πιο σαφής αυτή η τάση.Συγκεκριμένα το 2024 οι συνολικές πωλήσεις των υπερμάρκετ μειώθηκαν κατά 3%.Έτσι πλέον κατέχουν ένα ποσοστό 12% στο ισπανικό λιανεμπόρειο.Αντιθέτως,το αντίστοιχο ποσοστό των Σούπερ Μάρκετ βρίσκεται στο 86%.
Τέλος,επίσης ενδεικτικό είναι το γεγονός πως το 2023, οι πωλήσεις των υπερμάρκετ παρουσίασαν πτώση σε όγκο (3%) και σε τζίρο (0,3%).