Χωρίς Μετρό θα μείνει η Θεσσαλονίκη από τις 10 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου 2025, καθώς το δίκτυο θα τεθεί εκτός επιβατικής λειτουργίας προκειμένου να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες δοκιμές συρμών και συστημάτων για την επέκταση προς Καλαμαριά.
Όπως αναφέρει το thstival.gr, η απόφαση ελήφθη σε σύσκεψη στα γραφεία της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.» με τη συμμετοχή του αναπληρωτή υπουργού Μεταφορών Κωνσταντίνου Κυρανάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Νίκου Ταχιάου, καθώς και εκπροσώπων των εμπλεκόμενων φορέων (ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ, THEMA).
Για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, που ξεπερνά τα 2,2 εκατομμύρια μετακινήσεις μηνιαίως, τίθενται σε εφαρμογή έκτακτα μέτρα ενίσχυσης της αστικής συγκοινωνίας:
Έκτακτα μέτρα ενίσχυσης συγκοινωνιών
Για την κάλυψη των αναγκών των επιβατών του Μετρό Θεσσαλονίκης, που ξεπερνούν τα 2,2 εκατ. μετακινήσεις μηνιαίως, τίθενται σε εφαρμογή έκτακτα μέτρα.
Αυτά είναι τα εξής:
- Νέα λεωφορειακή γραμμή Μ1: Σύνδεση Νέας Ελβετίας – Νέου Σιδηροδρομικού Σταθμού, με διαδρομή 30–35 λεπτών και συχνότητα ανά 7–10 λεπτά.
- Πύκνωση δρομολογίων: Ενίσχυση των γραμμών 3Κ, 31, 39 και 58, με μέσο χρόνο διέλευσης 8–10 λεπτά αντί για 12–18 λεπτά που είναι σήμερα.
- Επιπλέον λεωφορεία: Σταθερή κυκλοφορία 325 οχημάτων του ΟΑΣΘ και 182 της ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης, με τον συνολικό στόλο να ξεπερνά τα 500 λεωφορεία.
Παράλληλα, οι κάτοχοι προσωποποιημένων καρτών (μηνιαίων, τριμήνων, εξαμήνων) θα λάβουν ισόχρονη παράταση στη διάρκεια ισχύος τους, ώστε να μη χάσουν τα προπληρωμένα τους δρομολόγια.
Η επόμενη ημέρα του Μετρό Θεσσαλονίκης
Επισημαίνεται ότι στο αμαξοστάσιο του Μετρό Θεσσαλονίκης βρίσκονται ήδη τέσσερις νέοι συρμοί ενώ, έως το τέλος του 2025, αναμένονται άλλοι τρεις, από τους συνολικά 15 που θα ενταχθούν στο δίκτυο.