Μειωμένα έσοδα και ζημίες στο 9μηνο ανακοίνωσε η Intralot, σε ένα μάλλον ατυχές timing, καθώς η μετοχή της καταποντίστηκε χθες και θα βρεθεί σήμερα υπό πίεση, λόγω των ανησυχιών ότι ο όμιλος θα υποστεί πλήγμα από την ανακοινωθείσα αύξηση της φορολογίας στον ιντερνετικό στοιχηματισμό και στα διαδικτυακά τυχερά παιχνίδια στη Βρετανία.
Πάντως η διοίκηση της εταιρείας δεν ανησυχεί και επισημαίνει ότι τέτοιες αυξήσεις φόρων έχουν γίνει στο παρελθόν και έχουν οδηγήσει σε ενοποίηση της αγοράς και σε αύξηση μεριδίου αγοράς εταιρειών όπως η Bally’s, που έχουν υψηλότερα περιθώρια από άλλους ανταγωνιστές.
Οσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη της στο γ΄τρίμηνο και στο 9μηνο, η Intralot έδωσε στη δημοσιότητα τα ακόλουθα στοιχεία:
Τα Έσοδα ανήλθαν σε €242,5 εκατ., σημειώνοντας μείωση κατά 2,9% σε σχέση με πέρυσι. Σε βάση σταθερής συναλλαγματικής ισοτιμίας παρέμειναν σχεδόν αμετάβλητα.
Η απόδοση AEBITDA ήταν €90,1 εκατ., χαμηλότερη κατά 1,6% σε σχέση με πέρυσι
Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας ήταν αρνητικό και διαμορφώθηκε σε ζημία 3,1 εκατ. ευρώ
Οι Λειτουργικές Ταμειακές Ροές αυξήθηκαν στα €86,4 εκατ. για το εννεάμηνο του 2025, σημειώνοντας βελτίωση κατά 5,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
Οι Επενδύσεις του Ομίλου κατά το εννεάμηνο του 2025 ανήλθαν σε €20,4 εκατ.
Τα Ταμειακά Διαθέσιμα και Ισοδύναμα του Ομίλου, πλέον των δεσμευμένων καταθέσεων, ανήλθαν σε €88,3 εκατ. στο τέλος του εννεαμήνου του 2025.
Ο Προσαρμοσμένος Δείκτης Καθαρής Μόχλευσης βελτιώθηκε στο 2,3x, έναντι 2,7x στο τέλος του 2024.
Στις αρχές Οκτωβρίου, η Intralot ολοκλήρωσε την εξαγορά της Bally’s International Interactive έναντι €2,7 δισ., τίμημα αποτελoύμενο από μετρητά και «νέες μετοχές εισφοράς εις είδος», δημιουργώντας μια από τις μεγαλύτερες εισηγμένες εταιρείες στο Χρηματιστήριο Αθηνών.
Βάσει των δημοσιευμένων οικονομικών αποτελεσμάτων της Bally’s, η pro-forma απόδοση του ενοποιημένου οργανισμού για την εννεάμηνη περίοδο δείχνει έσοδα €790 εκατ. και EBITDA €320 εκατ.
Η νέα εταιρεία προβλέπεται να παράγει περίπου €1,1 δισ. έσοδα για το έτος 2025 και να επιτύχει περιθώρια EBITDA άνω του 39%.
Στις 13 Νοεμβρίου 2025 η INTRALOT ανακοίνωσε ότι η θυγατρική της στις ΗΠΑ, Ιntralot, Inc. υπέγραψε νέο 10ετές συμβόλαιο με τη Λοταρία της Πολιτείας του Arkansas “Arkansas Scholarship Lottery” (ASL), συνεχίζοντας μια ισχυρή συνεργασία που ξεκίνησε το 2009. Η νέα συμφωνία τίθεται σε ισχύ στις 15 Αυγούστου 2026.
O Πρόεδρος του Ομίλου Σωκράτης Π. Κόκκαλης δήλωσε: «Η INTRALOT έχει πρόσφατα ολοκληρώσει μια μετασχηματιστική συναλλαγή με την εξαγορά της Bally’s International Interactive και την αναχρηματοδότηση του υφιστάμενου δανεισμού με μια μακροπρόθεσμη κεφαλαιακή δομή που θέτει τα θεμέλια για οργανική και μη οργανική ανάπτυξη στη νέα εποχή».
O CEO του Ομίλου INTRALOT Robeson Reeves δήλωσε:
«Τα αποτελέσματα του εννεαμήνου της Ιntralot ως αυτόνομη εταιρεία δείχνουν ότι βρίσκεται σε πορεία επίτευξης των στόχων της για το 2025, παρά τις δυσμενείς συναλλαγματικές ισοτιμίες.
Αντίστοιχα, η Bally’s International Interactive κινήθηκε εντός των προβλέψεων κατά την ίδια περίοδο, επιτυγχάνοντας έσοδα €548 εκατ. περίπου και ένα ιδιαίτερα υψηλό περιθώριο AEbitda 43% για το Γ’ τρίμηνο.
Η εκτίμησή μας για το 2025 σε ετήσια βάση, pro-forma για τις δύο εταιρείες είναι έσοδα €1.070 εκατ. εσόδων και προσαρμοσμένο EBITDA €435 εκατ., δηλαδή ενοποιημένο περιθώριο 40,65%.
Χθες, η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου αναθεώρησε τους φόρους στα τυχερά παιχνίδια αυξάνοντας τον φόρο για τα διαδικτυακά παιχνίδια από 21% σε 40% από τον Απρίλιο του 2026. Αυτό ήταν υψηλότερο από το αναμενόμενο, αλλά πρόκειται να ακολουθήσουμε επιθετικά μέτρα περιορισμού των επιπτώσεων.
Σκοπεύουμε επίσης να επιτύχουμε αύξηση στο τζίρο με ταυτόχρονη μείωση κινήτρων στους παίκτες, περικοπές στο μάρκετινγκ και επιτάχυνση των συνεργειών, ο συνδυασμός των οποίων θα περιορίσει την επίπτωση της αύξησης του φόρου και θα καθυστερήσει το σχέδιο ανάπτυξής μας κατά ένα έτος. Ως εκ τούτου, θα αναθεωρήσουμε την εκτίμηση μας για το EBITDA του 2026 στο εύρος των €420-440 εκατ.
Τέτοιες αυξήσεις φόρων έχουν συμβεί περιοδικά στις αγορές μας και, ιστορικά, έχουν οδηγήσει σε ενοποίηση της αγοράς και σε αύξηση μεριδίου αγοράς για εταιρείες όπως η Bally’s, που έχουν υψηλότερα περιθώρια από άλλους ανταγωνιστές»