Βελτιωμένες οικονομικές επιδόσεις εμφανίζει ο ΟΠΑΠ, επιτυγχάνοντας ικανοποιητικούς ρυθμούς ανάπτυξης εργασιών με αυξανόμενη κερδοφορία. Τα εξαμηνιαία κέρδη του ανήλθαν σε 233,4 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,3% σε ετήσια βάση. Η εταιρεία αξιοποιεί την αυξημένη κερδοφορία για να μοιράσει στους μετόχους της προμέρισμα 0,50 ευρώ ανά μετοχή, από τα κέρδη της τρέχουσας χρήσ.
Τα καθαρά έσοδα προ εισφορών (GGR) διαμορφώθηκαν σε €1.153 εκ. στο εξάμηνο και είναι 6,5% μεγαλύτερα από τα αντίστοιχα περυσινά.
Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στην ισχυρή επίδοση του online (+9,2% σε ετήσια βάση), που συνεισέφερε το 31%των συνολικών εσόδων του Ομίλου. Η επίγεια δραστηριότητα (retail) απέφερε έσοδα +2,8% σε ετήσια βάση.
Το μικτό κέρδος (από παιχνίδια) το α’ εξάμηνο 2025 αυξήθηκε κατά 8,1% σε ετήσια βάση και διαμορφώθηκε σε €487,0εκ. (α’ εξάμηνο 2024: €450,6εκ.), λόγω της αύξησης των GGR σε συνδυασμό με υψηλά περιθώρια κέρδους.
Τα EBITDA εξαμήνου αυξήθηκαν κατά 6,6% σε ετήσια βάση στα 398,4 εκ. ευρώ.
Το Διοικητικό Συμβούλιο ενέκρινε τη διανομή προμερίσματος €0,50 ανά μετοχή. Το δικαίωμα λήψης προμερίσματος θα αποκοπεί στις 3 Νοεμβρίου.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα εξαμήνου ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ Jan Karas, δωσε:
"Το β΄ τρίμηνο του 2025 ήταν ένα ακόμη δυναμικό τρίμηνο για τον ΟΠΑΠ, με ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα και αύξηση ακαθάριστων εσόδων 4,7% ετησίως, παρά τη δυσχερή βάση σύγκρισης για τον αθλητικό στοιχηματισμό σε σχέση με πέρυσι, λόγω του Euro 2024.
Η αύξηση των εσόδων προήλθε κυρίως από το ΤΖΟΚΕΡ, το οποίο διατήρησε υψηλά επίπεδα αλληλεπίδρασης με τους παίκτες και επιδόσεων, χάρη σε μια ευνοϊκή σειρά τζακ-ποτ, που επεκτάθηκε και στο γ΄ τρίμηνο.
Επιπλέον, συνεχίστηκε η θετική δυναμική του Eurojackpot, που υποστηρίχθηκε από μια νέα εκστρατεία επικοινωνίας.
Οι παράγοντες αυτοί είχαν ευρύτερο θετικό αντίκτυπο στην κίνηση στο retail δίκτυο και σε όλες τις κατηγορίες παιχνιδιών.
Επίσης, για άλλο ένα τρίμηνο, ισχυρά αποτελέσματα κατέγραψαν οι δραστηριότητες iGaming, που υποστηρίχθηκαν από τη συνεχιζόμενη εξέλιξη του χαρτοφυλακίου παιχνιδιών, της εμπειρίας των πελατών και των προγραμμάτων loyalty.
Συνολικά, τα αποτελέσματα του β΄ τριμήνου αντικατοπτρίζουν την επιτυχή εκτέλεση της επιχειρηματικής στρατηγικής μας, καθώς και την ικανότητά μας να δημιουργούμε βιώσιμη αξία".
.