Σημαντική ενίσχυση στο βιβλίο παραγγελιών της Theon International Plc φέρνει μια νέα σειρά συμβολαίων ύψους €25 εκατ. που εξασφάλισε η θυγατρική της, Harder Digital, από μεγάλες αμυντικές βιομηχανίες του εξωτερικού.
Οι παραγγελίες αφορούν λυχνίες ενίσχυσης φωτός τρίτης γενιάς (Image Intensifier Tubes – IIT) και προγραμματίζονται για παράδοση την περίοδο 2026-2027.
Πρόκειται για το μεγαλύτερο σύνολο παραγγελιών που έχει λάβει ποτέ η Harder Digital, γεγονός που μεταφράζεται σε αντίστοιχη αύξηση ύψους €25 εκατ. στο χαρτοφυλάκιο παραγγελιών του Ομίλου.
Πέρα από το μέγεθός τους, οι συγκεκριμένες συμφωνίες αναμένεται να ενισχύσουν ουσιαστικά την κερδοφορία της εταιρείας τα επόμενα χρόνια, χάρη στη ζήτηση για εξελιγμένα συστήματα νυχτερινής όρασης και τις υψηλότερες τιμές που επιτυγχάνει πλέον η νέα γκάμα προϊόντων.
Η Harder Digital είχε εξαγοραστεί από την THEON το 2024, με τον Όμιλο να δηλώνει τότε ότι θα αξιοποιούσε περίπου το 50% της παραγωγής της, διαθέτοντας το υπόλοιπο σε τρίτους. Έκτοτε, η παραγωγική ικανότητα της εταιρείας έχει υπερδιπλασιαστεί μέσω της προσθήκης δύο νέων γραμμών, ενώ η μέση ποιότητα των λυχνιών έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά, οδηγώντας σε υψηλότερες μέσες τιμές πώλησης.
Η αναβάθμιση των διαδικασιών, η αύξηση του ανεκτέλεστου και η κλιμάκωση της παραγωγής φαίνεται πως φέρνουν τα πρώτα απτά αποτελέσματα, με την εταιρεία να πλησιάζει τα περιθώρια κερδοφορίας της μητρικής εταιρείας τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με τη διοίκηση.
Ο Christian Kohlstock, CEO της Harder Digital, ανέφερε ότι οι νέες συμβάσεις «επιβεβαιώνουν την επιτυχημένη αναβάθμιση της παραγωγικής λειτουργίας» και ότι η εταιρεία θα συνεχίσει σε στενή συνεργασία με την THEON, τόσο για την περαιτέρω αύξηση της παραγωγής, όσο και για τη βελτίωση της απόδοσης των λυχνιών, προκειμένου να καλυφθεί η παγκόσμια ζήτηση.
Από την πλευρά της μητρικής εταιρείας, ο Δημήτρης Παρθένης, CFO της THEON, σημείωσε ότι η αναδιοργάνωση της Harder Digital αποδίδει νωρίτερα από τις αρχικές προβλέψεις. «Θα συνεχίσουμε να λειτουργούμε τη Harder Digital με στόχο τη βέλτιστη κερδοφορία, αξιοποιώντας παράλληλα τις ευκαιρίες για πωλήσεις σε τρίτους πελάτες», πρόσθεσε.