Τράπεζες

Mastercard: Tokenized ήδη το 50% των e-commerce συναλλαγών στην Ευρώπη


Πρωτοστάτης το efood στην Ελλάδα

Με στόχο το 100% tokenization μέχρι το 2030, η Mastercard καταγράφει εντυπωσιακή πρόοδο ήδη από τον πρώτο χρόνο, με την Ελλάδα και την Κύπρο να συγκαταλέγονται στις αγορές που κινούνται ταχύτερα.

Σε μια περίοδο όπου η ασφάλεια των ψηφιακών συναλλαγών αποτελεί κρίσιμη προτεραιότητα, η Mastercard ανακοίνωσε ότι σχεδόν μία στις δύο συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου με τις κάρτες της στην Ευρώπη πραγματοποιείται πλέον μέσω network tokens, δηλαδή δυναμικών, εικονικών αριθμών καρτών που αντικαθιστούν τα πραγματικά στοιχεία των χρηστών.

Το επίτευγμα αυτό έρχεται μόλις έναν χρόνο μετά τη δέσμευση της εταιρείας να καταργήσει την ανάγκη χειροκίνητης εισαγωγής καρτών έως το 2030, προχωρώντας σε πλήρη tokenization όλων των ψηφιακών πληρωμών. Σύμφωνα με την εταιρεία, η τεχνολογία εφαρμόζεται ήδη σε πάνω από 45 χώρες της Ευρώπης, συμβάλλοντας στη μείωση της απάτης και στη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας.

efood και Foody στο επίκεντρο της μετάβασης στην Ελλάδα και Κύπρο

Κομβικό ρόλο σε αυτή τη μετάβαση διαδραματίζουν και πλατφόρμες όπως το efood στην Ελλάδα και το Foody στην Κύπρο, μέλη του ομίλου Delivery Hero, που έχουν υιοθετήσει πλήρως τις λύσεις της Mastercard μέσω της τεχνολογίας Secure Card on File. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες μπορούν να ολοκληρώνουν τις παραγγελίες τους χωρίς να επαναλαμβάνουν την εισαγωγή των στοιχείων της κάρτας, με μεγαλύτερη ταχύτητα και ασφάλεια.

Ο Δημήτρης Γεροστάθης, Director Products & Solutions της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, τόνισε:

«Ένα χρόνο μετά τη δέσμευσή μας για πλήρη υιοθέτηση της τεχνολογίας tokenization, η δυναμική στην Ελλάδα και την Κύπρο είναι ήδη ορατή. Η εμπιστοσύνη συνεργατών όπως το efood και το Foody επιβεβαιώνει τον ρόλο της Mastercard ως ηγέτη στον ψηφιακό μετασχηματισμό των πληρωμών».

Click to Pay: Το νέο ψηφιακό πορτοφόλι επεκτείνεται

Παράλληλα, η Mastercard συνεχίζει την επέκταση του ψηφιακού πορτοφολιού Click to Pay, το οποίο έχει ήδη παρουσία σε 26 ευρωπαϊκές αγορές, με τις εγγραφές να υπερδιπλασιάζονται μέσα σε έναν χρόνο. Το Click to Pay επιτρέπει στους καταναλωτές να ολοκληρώνουν τις online πληρωμές χωρίς την ανάγκη εισαγωγής πλήρων στοιχείων της κάρτας, ενισχύοντας την ταχύτητα και την ευχρηστία του checkout.

Το μέλλον του checkout είναι ασφαλές – και άυλο

Η υιοθέτηση της τεχνολογίας tokenization από έναν αυξανόμενο αριθμό εμπόρων και παρόχων υπηρεσιών δεν είναι απλώς θέμα καινοτομίας, αλλά στρατηγική επιλογή για την ασφάλεια, τη συμμόρφωση και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών. Για τη Mastercard, το όραμα ενός πλήρως tokenized οικοσυστήματος πληρωμών μέχρι το 2030 δεν αποτελεί μακρινό στόχο, αλλά χειροπιαστή πραγματικότητα που ήδη υλοποιείται.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα