Με μια νέα, άκρως κινηματογραφική καμπάνια επιστρέφει η Burberry, υπό τον τίτλο "It’s Always Burberry Weather: Postcards From London", με την Olivia Colman να αναλαμβάνει τον πρωταγωνιστικό ρόλο σε τέσσερις μικρού μήκους ταινίες που σκηνοθετεί ο John Madden, ο δημιουργός του "Shakespeare in Love".
Η βραβευμένη με Όσκαρ Βρετανή ηθοποιός υποδύεται μια σειρά από χαρακτηριστικές Λονδρέζικες φιγούρες -από φανατική του κρίκετ, μέχρι ξεναγό και υπάλληλο σε μαγαζί με fish & chips- σε μια σειρά τρυφερών και χιουμοριστικών στιγμιότυπων με φόντο την αγγλική πρωτεύουσα.
Σε κάθε «ταχυδρομική κάρτα» του Λονδίνου, η Colman συναντά τουρίστες που ανακαλύπτουν για πρώτη φορά την πόλη, σε ένα αφιέρωμα στους ανθρώπους και τις ιστορίες που την κάνουν μοναδική.
«Κάθε μικρού μήκους ταινία γιορτάζει μερικούς μόνο από τους αμέτρητους χαρακτήρες που μπορεί να συναντήσει κανείς στο Λονδίνο», εξηγεί ο Daniel Lee, Chief Creative Officer του βρετανικού οίκου.
Η καμπάνια, στην οποία συμμετέχουν επίσης τα κορυφαία μοντέλα Tyson Beckford, Lucky Blue Smith, Liu Wen, Amelia Gray και Mona Tougaard, εστιάζει στα πιο αναγνωρίσιμα outerwear κομμάτια του οίκου:
- Η Olivia Colman φορά το εμβληματικό Castleford trench coat σε μπεζ,
- ο Lucky Blue Smith το Snowdon puffer jacket σε καρό Burberry,
- ο Tyson Beckford το Chestwood trench coat σε clay brown,
- η Amelia Gray το Floriston quilted jacket σε mahogany,
- η Liu Wen το Fitzrovia trench coat σε clam beige,
- και η Mona Tougaard το Berryhill padded car coat σε απόχρωση ice.
Το concept και τη δημιουργική διεύθυνση υπέγραψε ο ίδιος ο Daniel Lee, με την Lane & Associates να επιμελείται την καλλιτεχνική κατεύθυνση, ενώ τη φωτογράφιση ανέλαβε ο Drew Vickers.
Pop-ups με έμπνευση από τα βρετανικά τρένα
Η καμπάνια συνοδεύεται από μια σειρά θεματικών pop-up καταστημάτων που θα κάνουν την εμφάνισή τους σε επιλεγμένες αγορές ανά τον κόσμο. Εμπνευσμένα από τη βρετανική βιομηχανική αισθητική και την ιστορική σχέση του Thomas Burberry με τα ταξίδια, τα pop-ups παντρεύουν το ύφος των σιδηροδρομικών σταθμών του 19ου αιώνα με τις λεπτομέρειες των arts & crafts.
Τα πρώτα σημεία θα ανοίξουν σε Κίνα, Ιαπωνία και Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με χώρους που θυμίζουν παλιούς σταθμούς: εισιτηριοθήκες, χώρους αποσκευών και περίπτερα για εξατομικευμένα δώρα, όπως στις αίθουσες αναμονής των κλασικών αγγλικών σιδηροδρόμων.
Μετά τις πρόσφατες συλλογές του Daniel Lee που επανέφεραν το "British heritage" στο επίκεντρο, η νέα καμπάνια δείχνει ότι η Burberry συνεχίζει να «ντύνει» το βρετανικό πνεύμα με σύγχρονη κινηματογραφική γλώσσα.
Η συνεργασία με τον John Madden και την Olivia Colman, δύο από τις πιο διακεκριμένες μορφές της βρετανικής τέχνης, επιβεβαιώνει τη στρατηγική του οίκου να συνδυάζει πολιτισμό, μόδα και αφήγηση, επαναπροσδιορίζοντας τι σημαίνει σήμερα “Made in Britain”.