Από τον Ιανουάριο, όταν ξεκίνησε το video podcast "Khloé in Wonder Land", η Khloé Kardashian είδε το κοινό της να αυξάνεται κατακόρυφα. Σε μόλις 12 επεισόδια, το podcast έχει συγκεντρώσει 121 εκατομμύρια προβολές και 425 εκατομμύρια εντυπώσεις στην πλατφόρμα X, με την ίδια να το αποκαλεί "το πιο δημοφιλές Original" μεταξύ των γυναικών της Gen Z και των Millennials.
Η λίστα καλεσμένων περιλαμβάνει συγγραφείς όπως η Mel Robbins και ο Jay Shetty, μέλη της οικογένειας όπως η Kris Jenner, ο Scott Disick, η δικηγόρος της οικογένειας Laura Wasser, και πιο πρόσφατα τον Dana White, CEO του UFC. Ένα από τα επεισόδια που είχαν τη μεγαλύτερη απήχηση ήταν με τον Dr. Steven Greer, ερευνητή του φαινομένου των UFO.
Το podcast εντάσσεται στο πρόγραμμα "Originals on X", το οποίο περιλαμβάνει εκπομπές από προσωπικότητες όπως η Tulsi Gabbard και ο Jim Rome. Σύμφωνα με τον Mitchell Smith, επικεφαλής πρωτότυπου περιεχομένου στην πλατφόρμα, εταιρείες έχουν ήδη αγοράσει διαφημιστικά πακέτα pre-roll ειδικά για τα επεισόδια του podcast της Khloé.
«Στο X προσπαθούμε να οικοδομήσουμε την πιο συναρπαστική πλατφόρμα για δημιουργία, συζήτηση και κατανάλωση περιεχομένου, και αυτό ακριβώς βλέπουμε με το Khloé in Wonder Land», δήλωσε ο Smith.
Ως μέρος της συνεργασίας με το X, το podcast έχει 24ωρη αποκλειστικότητα στην πλατφόρμα και στη συνέχεια δημοσιεύεται και σε άλλες πλατφόρμες — όπου επίσης καταγράφει υψηλό engagement. Η εκπομπή βρίσκεται σταθερά στο top 10 των Apple και Spotify στα charts Society & Culture.
Η μεγάλη διαφορά: Πραγματικά στατιστικά, άμεση προσαρμογή
Σε συνέντευξή της στο The Hollywood Reporter, η Kardashian εξηγεί ότι ήθελε εδώ και καιρό να ξεκινήσει podcast και ότι το X την κέρδισε χάρη στα πλούσια αναλυτικά δεδομένα σε πραγματικό χρόνο — όπως μέσος χρόνος προβολής, δημογραφικά στοιχεία κοινού, άμεση αλληλεπίδραση με fans και η ευκολία αναδιανομής σε άλλες πλατφόρμες.
«Μου αρέσει να βλέπω τα analytics σε πραγματικό χρόνο. Άλλες πλατφόρμες έχουν μεγάλη καθυστέρηση», λέει. «Έχω κάνει πολλές προσαρμογές στο περιεχόμενο ή στη μορφή του podcast ανάλογα με αυτά τα στοιχεία. Επίσης, λατρεύω που μπορώ να κάνω polls, να ρωτάω τον κόσμο τι θέλει να δει. Για μένα, αυτό είναι ανεκτίμητο — πραγματικά είμαι “σπασικλάκι” με αυτά τα πράγματα! Θέλω να βλέπω τι πιάνει και τι όχι.»
Χρησιμοποιεί τα polls του X για να ρωτάει τους fans ποιον θα ήθελαν να φιλοξενήσει — και οι απαντήσεις ζητούν συχνά τα διάσημα μέλη της οικογένειάς της. Ωστόσο, εκείνη έχει διαφορετικές προτιμήσεις. «Δεν με ενδιαφέρει να κουβεντιάσω με τις αδερφές μου»
«Το επεισόδιο με τα UFO πήγε εξαιρετικά καλά, κάτι που με ξάφνιασε. Πίστευα ότι ο κόσμος θα το σιχαινόταν — αλλά εγώ αγαπώ τέτοια περίεργα θέματα», είπε η Khloé.
Οι πραγματικές μου περιέργειες είναι τα σκοτεινά, αλλόκοτα πράγματα και οι θεωρίες συνωμοσίας. Δεν με νοιάζει να μιλάω με τις αδερφές μου. Τις ξέρω απ’ έξω κι ανακατωτά. Θα προτιμούσα να πάρω συνέντευξη από έναν τυχαίο περαστικό. Με συναρπάζει η ανθρώπινη συμπεριφορά και οι άλλοι άνθρωποι γενικά. Είμαι περίεργη – και μάλλον λίγο αδιάκριτη
Και προσθέτει:
Ναι, φυσικά, κάποια στιγμή θα έχω και τις αδερφές μου, αφού το ζητάει ο κόσμος. Αλλά εγώ νιώθω πολύ πιο γοητευμένη από τα παράξενα, απρόσμενα θέματα
Το podcast έχει διάρκεια — αλλά προς το παρόν, μόνο για μία σεζόν
Το Khloé in Wonder Land παράγεται από την Pave Studios’ OpenMind με εκτελεστικό παραγωγό τον Max Cutler και έχει ανακοινωθεί ότι η πρώτη σεζόν θα περιλαμβάνει 26 επεισόδια.
Ωστόσο, η Khloé κρατά ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα:
Πειραματίζομαι με διάφορους καλεσμένους που με συναρπάζουν και παρακολουθώ τι δουλεύει στο κοινό — αλλά αν κάτι δεν δουλέψει, δεν πειράζει. Το podcast πρέπει πάνω απ’ όλα να μου δίνει χαρά και να με γεμίζει εσωτερικά — και αυτή τη στιγμή το καταφέρνει απόλυτα