Η απόδοση του 30ετους ελβετικού ομολόγου υποχώρησε για πρώτη φορά σε αρνητικό έδαφος. Η ζήτηση για τα ελβετικά στοιχεία ενεργητικού, τα οποία θεωρούνται ασφαλή καταφύγια, έχει εκτοξευτεί καθώς οι επενδυτές είναι ιδιαίτερα νευρικοί ενόψει του δημοψηφίσματος για το ενδεχόμενο του Brexit.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...