Παρότι καλλιεργούν καφέ που η ποιότητά του τον εντάσσει στις κορυφαίες γεύσεις παγκοσμίως, οι περισσότεροι Κολομβιανοί δεν έχουν δοκιμάσει ποτέ τον αναγνωρισμένο διεθνώς καφέ τους.
Αντίθετα, συχνά πίνουν αυτό που αποκαλούν «καφέ από δεύτερο χέρι», που φτιάχνεται από καρπούς που δεν έχουν πλήρως ωριμάσει ή έχουν καβουρδιστεί περισσότερο από όσο πρέπει ή ακόμα και καρπούς που μολύνθηκαν από έντομα ή ασθένειες.
Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι πως οι καλλιεργητές- όπως συμβαίνει στις περισσότερες οικονομίες που δοκιμάζονται- έχουν κέρδος μόνο ή κυρίως από τις εξαγωγές, οπότε προορίζουν το καλύτερης ποιότητας προϊόν τους για άλλες χώρες, που πληρώνουν και καλύτερα.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...