Το σίγουρο είναι, ότι τα μεγέθη είναι πλέον τεράστια. Για παράδειγμα, με 632 εκατομμύρια χρήστες του Διαδικτύου, η Κίνα έχει ήδη γίνει η μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου στον κόσμο, με περίπου 300 δισεκατομμύρια δολάρια σε πωλήσεις καταγεγραμμένες το 2013.
Το 2014 ο τζίρος αυξήθηκε σχεδόν 50% φτάνοντας τα 2.790 δισεκατομμύρια γιουάν (450 δισ. δολάρια). Τα περιθώρια μάλιστα ανάπτυξης της είναι εκρηκτικά καθώς η οικιακή διείσδυση της ευρυζωνικότητας στην Κίνα ανήλθε σε μόλις 3% το 2013, αλλά η κυβέρνηση στοχεύει να επιτύχει διείσδυση 50% και 32,5% κάλυψη με 3G / LTE μέχρι το τέλος τού 2015. Παρόλα αυτά, η αγορά κινδυνεύει απο έλλειψη εμπιστοσύνης.
Το επίσημο πρακτορείο ειδήσεων της Κίνας Xinhua επικαλούμενο μια νέα κυβερνητική έκθεση αποκάλυψε ότι το πάνω από 40% των πωλήσεων μέσω διαδικτύου στην Κίνα πέρυσι ,αφορούσαν είτε πλαστά είτε κακής ποιότητας προϊόντα.
Σημειώνεται ότι οι Online πωλήσεις αντιπροσώπευαν περίπου το 10% του συνόλου της δραστηριότητας του λιανεμπορίου. Σύμφωνα με την έκθεση, οι καταγγελίες των καταναλωτών που έκαναν online παραγγελίες έφθασαν τις 78.000 σημειώνοντας αύξηση 356,6% σε σύγκριση με το 2013.
Τον Ιανουάριο, Κρατική Διοίκηση Βιομηχανίας και Εμπορίου της Κίνας δήλωσε ότι η εταιρίας κολοσσός του ηλεκτρονικού εμπορίου, η Alibaba, δεν κάνει αρκετά για να σταματήσει την πώληση παραποιημένων και πρόχειρης ποιότητας εμπορευμάτων. Η εταιρεία είχε τότε δηλώσει ότι θα συνεργαστεί με τις αρμόδιες υπηρεσίες επιβολής σε πάνω από 1.000 υποθέσεις παραχάραξης, γεγονός που επέφερε εκατοντάδες συλλήψεις.
Η έκθεση που δημοσιοποιήθηκε πριν λίγες μέρες κάλεσε την Κυβέρνηση να προχωρήσει σε «επιτάχυνση των αλλαγών της νομοθεσίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο,ώστε να υπάρξει βελτίωση των όρων της εποπτείας και αποσαφήνιση των δικαιωμάτων των καταναλωτών και των πωλητών.
Μέχρι τώρα δεν είναι ξεκάθαρο το νομικό καθεστώς σχετικά με το πώς οι καταναλωτές μπορούν να ζητήσουν αποζημίωση απο τους πωλητές. Η ψηφιακή μεταμόρφωση της Κίνας είναι στην αρχή, πράγμα που σημαίνει ότι μέσα στα επόμενα λίγα χρόνια, η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία τού κόσμου θα μεταμορφώσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο κάνει μπίζνες. Και όπως δείχνει έρευνα από το McKinsey Global Institute , αυτη η αλλαγή (από την υιοθέτηση του online marketing και της διαχείρισης των αλυσίδων εφοδιασμού μέχρι τις καινοτομίες αιχμής όπως η ανάλυση «μεγάλων δεδομένων» (big data) και το «internet των πραγμάτων») θα μπορούσαν να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξη του κινεζικού ΑΕΠ μέχρι και κατά 22% ως το 2025.
Υγεία
Προβιοτικά και Πρεβιοτικά: Γιατί χρειάζονται και τα δύο, πώς δουλεύουν και οι καλύτερες πηγές τους
Η υγεία του εντέρου αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες για τη συνολική ευεξία μας. Ίσως έχετε ακούσει για τα προβιοτικά, αλλά τι γνωρίζετε για τα πρεβιοτικά; Αν και ...