Το σύστημα αποτελείται από μια «ιδιαίτερα αποδοτική γεννήτρια υψηλής τάσης, που τροφοδοτείται από έναν συμπαγή κινητήρα εσωτερικής καύσης», δηλώνει η Mahle. Η γεννήτρια είναι μια μόνιμα διεγερμένη ηλεκτρική μηχανή, με πλήρως ενσωματωμένη ιδέα ψύξης. Σύμφωνα με την Mahle, η μονάδα 800 βολτ, συνδυάζει «υψηλή μέγιστη απόδοση άνω του 97%» και επιτυγχάνει πυκνότητα ισχύος άνω των 50 kW ανά λίτρο, «ελαχιστοποιώντας τις απαιτήσεις υλικών και χώρου καθώς και το κόστος». Αυτά τα στοιχεία αναφέρονται στο ηλεκτρικό μέρος του συστήματος επέκτασης αυτονομίας. Ο κινητήρας καύσης φυσικά δεν φτάνει σε απόδοση έως και 97%.
Ωστόσο, η Mahle αναφέρει ότι ο υψηλής τεχνολογίας βενζινοκινητήρας της, επιτυγχάνει απόδοση 42%, ενσωματώνοντας παράλληλα πολλά εξαρτήματα της Mahle. Με αυτό το σύστημα επέκτασης αυτονομίας, ο προμηθευτής στοχεύει στην «αποδοχή στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων» – τα οχήματα που χρησιμοποιούν αυτό το σύστημα μετάδοσης κίνησης, θα μπορούσαν να φτάσουν έως και 1.350 χιλιόμετρα αυτονομίας WLTP, ανάλογα με το μοντέλο και το μέγεθος της μπαταρίας.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr