Οικονομία

Ενισχύθηκε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα


Στις 68 μονάδες έκλεισε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο τρίτο τρίμηνο 2018, σημειώνοντας άνοδο κατά μία μονάδα, σύμφωνα με έρευνα της Nielsen. Παραμένει όμως αρκετά χαμηλότερα από τον αντίστοιχο ευρωπαϊκό, που είναι στις 87 μονάδες.

Επτά στους δέκα Έλληνες (72%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση. Επιπλέον, το 72% των ερωτώμενων αμφιβάλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των Ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα εξακολουθεί να καταλαμβάνει την πρώτη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια, τρεις στους δέκα Έλληνες ανησυχούν για την εργασία τους (32%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την οικονομία (28%), η προσωπική υγεία (26%) και τα χρέη/οφειλές του νοικοκυριού (23%), σύμφωνα με το ΑΠΕ.

Το τρίτο τρίμηνο του 2018, ένας στους δέκα Έλληνες ανησυχεί για την εγκληματικότητα (12%) αναδεικνύοντάς την ως την πέμπτη ανησυχία, με σημαντικά υψηλότερα ποσοστά σε σχέση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο (7%).

Τέλος, επτά στους δέκα Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους. Ειδικότερα, οι τρεις κύριες ενέργειες των Ελλήνων για περικοπή των εξόδων, συνεχίζουν να εντοπίζονται μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων (71%), των περικοπών στα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού (62%) και στα έξοδα για ρουχισμό (56%).

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις