Εισβολή του Ρουβίκωνα στο Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος
Έριξαν τρικάκια τα οποία ανέγραφαν: «Πόλεμο στον πόλεμο των αφεντικών καμία αλληλεγγύη στα αφεντικά» και αποχώρησαν.
Εισβολή του Ρουβίκωνα στο Σύνδεσμο Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος
Έριξαν τρικάκια τα οποία ανέγραφαν: «Πόλεμο στον πόλεμο των αφεντικών καμία αλληλεγγύη στα αφεντικά» και αποχώρησαν.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...