Τουρισμός

Νέα εταιρική ταυτότητα για την Κυριακούλης Μ.Κ.Ν μετά από 40 χρόνια πορείας


Με σεβασμό στο παρελθόν και το βλέμμα στο μέλλον

Νέα εταιρική ταυτότητα παρουσίασε η Κυριακούλης Μ.Κ.Ν, η ιστορική ελληνική εταιρεία ιστιοπλοϊκού τουρισμού, ανανεώνοντας το λογότυπό της για πρώτη φορά μετά από τέσσερις δεκαετίες συνεχούς δραστηριότητας στον κλάδο.

Η κίνηση αυτή, σύμφωνα με την εταιρεία, σηματοδοτεί την είσοδο σε μια νέα εποχή, υπό νέα διοίκηση και με τη στήριξη των νέων μετόχων, διατηρώντας όμως τον σεβασμό στην κληρονομιά και την πορεία της μέχρι σήμερα.

Πρόκειται για μια ανανέωση που συνδυάζει την πλούσια κληρονομιά της με μια δυναμική, σύγχρονη οπτική ταυτότητα, σε απόλυτη αρμονία με τη νέα εποχή στην οποία εισέρχεται. 

Από τα πρώτα της βήματα μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει χτίσει ένα όνομα-σύμβολο αξιοπιστίας, τεχνογνωσίας και καινοτομίας, με παρουσία σε πολλές χώρες και λιμάνια. Το ιστορικό της λογότυπο αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τέσσερις δεκαετίες. Σήμερα, έρχεται η στιγμή για ένα νέο οπτικό αποτύπωμα, χωρίς να αλλοιωθεί η ταυτότητα που την έκανε αυτό που είναι.

«Το όνομά μας παραμένει. Η ουσία παραμένει. Το νέο λογότυπο διατηρεί τα βασικά του χαρακτηριστικά, ενώ αποκτά ένα πιο καθαρό, φρέσκο και σύγχρονο χαρακτήρα. Είναι μια φυσική εξέλιξη που αντικατοπτρίζει την ενέργεια και την κατεύθυνση της νέας εποχής που διανύουμε,» αναφέρει ο κ. Γιώργος Κουτσός, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας.

«Η ανανέωση αυτή δεν είναι απλώς αισθητική. Είναι μια δήλωση προθέσεων. Προχωράμε μπροστά με σιγουριά, χωρίς να ξεχνάμε ποια είναι η εταιρεία και από πού ξεκίνησε. Η ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα είναι απλά η έκφραση για τα όσα έχει καταφέρει η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια και κυρίως της επιχειρησιακής δυναμικής που επιδιώκουμε για το μέλλον, αλλά και της ικανότητάς μας να εξελισσόμαστε, να καινοτομούμε και να προσαρμοζόμαστε με ευελιξία σε μια αγορά που αλλάζει συνεχώς» προσθέτει ο κ. Κουτσός.

Η μετάβαση στη νέα ταυτότητα θα γίνει σταδιακά σε όλα τα σημεία επαφής της εταιρείας, με στόχο την πλήρη ενσωμάτωσή της τους επόμενους μήνες.

Η εσωτερική παρουσίαση του νέου brand στους εργαζομένους έχει ήδη πραγματοποιηθεί, με τη διοίκηση να υπογραμμίζει ότι το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας αποτελεί θεμέλιο για κάθε εξέλιξη και στρατηγική απόφαση.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα