Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της προσπάθειας διάσωσης και αναδιάρθρωσης, ο όμιλος Notos Com επιχειρεί να ενισχύσει τη θέση του στην αγορά, προσθέτοντας ισχυρά σήματα στο χαρτοφυλάκιο αντιπροσωπευόμενων και διακινούμενων προϊόντων.
Όπως ανακοίνωσε, αναλαμβάνει την αποκλειστική διανομή στην ελληνική αγορά των προϊόντων προσωπικής περιποίησης της φίρμας Shiseido και των αρωματικών της ιταλικής Dolce & Gabbana (D&G).
Στην ανακοίνωση επισημαίνεται ότι η εξέλιξη αυτή είναι αποτέλεσμα της πολύχρονης εμπειρίας της εταιρείας στην αγορά ειδών προσωπικής φροντίδας και περιποίησης, όπου ήδη διαθέτει στο χαρτοφυλάκιό της καταξιωμένα brands όπως τα Chanel, Clarins, LVMH, Guerlain, Hermes, Sisley, Bulgari κλπ
Η ανάληψη των δύο νέων brands θα ενδυναμώσει τα μερίδια της Notos Com, ενισχύοντας την ηγετική θέση της στις συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων.
Εκτιμάται ότι η νέα συνεργασία θα αυξήσει τα συνολικά έσοδα της εταιρείας κατά 10-12%, συμβάλλοντας καθοριστικά στην επιτυχή υλοποίηση του 5ετούς αναπτυξιακού πλάνου που έχει καταρτίσει.