Η Victoria’s Secret βρίσκεται αντιμέτωπη με μια σειρά από οικονομικές προκλήσεις και εσωτερικές ανακατατάξεις, ενώ ταυτόχρονα παλεύει με τις συνέπειες μιας σοβαρής κυβερνοεπίθεσης.
Σύμφωνα με το Retail Dive, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι η πρόσφατη κυβερνοεπίθεση, που συνέβη κατά τη διάρκεια της εκπτωτικής περιόδου Memorial Day, αναμένεται να της κοστίσει περίπου 10 εκατομμύρια δολάρια στα λειτουργικά κέρδη του δεύτερου τριμήνου. Η επίθεση προκάλεσε σοβαρή αναστάτωση στις πωλήσεις, καθιστώντας τη συγκεκριμένη περίοδο πιο δύσκολη για την εταιρεία, η οποία είχε ήδη να αντιμετωπίσει οικονομικές πιέσεις.
Παρά τις δυσκολίες, η εταιρεία ανέφερε ότι τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου ανήλθαν στα 2,8 εκατ. δολάρια, από ζημίες 2,5 εκατ. την ίδια περίοδο πέρυσι. Ωστόσο, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας παρέμειναν σχεδόν στάσιμα, παραμένοντας κοντά στα 1,4 δισ. δολάρια, με τις συγκρίσιμες πωλήσεις να σημειώνουν πτώση 1%.
Για να αντιστρέψει την πορεία της, η Victoria’s Secret προσέλαβε τη νέα Chief Marketing Officer (CMO), Elizabeth Preis, πρώην στέλεχος της Anthropologie, με σκοπό να επαναφέρει την εικόνα της εταιρείας και να ανακάμψει στην αγορά.