Ο δείκτης τιμών καταναλωτή στην Κίνα (CPI) κατέγραψε ετήσια αύξηση 2,4% τον Μάιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κινεζικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Ο δείκτης CPI αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία μέτρησης της πορείας του πληθωρισμού.
Ο δείκτης τιμών καταναλωτή στην Κίνα (CPI) κατέγραψε ετήσια αύξηση 2,4% τον Μάιο, σύμφωνα με τα στοιχεία της Κινεζικής Στατιστικής Υπηρεσίας.
Ο δείκτης CPI αποτελεί ένα από τα βασικά εργαλεία μέτρησης της πορείας του πληθωρισμού.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...