Τουρισμός

Lufthansa: Η ιστορία συναντά το μέλλον


Ο γερανός της Lufthansa -μία ξεχωριστή εικόνα στον ουρανό που σχεδιάστηκε ακριβώς πριν από 100 χρόνια από τον γραφίστα Otto Firle

Η Lufthansa αποκάλυψε τη νέα εκσυγχρονισμένη εταιρική της ταυτότητα σε πελάτες και εργαζόμενους διοργανώνοντας την Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου δύο μεγάλες εκδηλώσεις στους κόμβους της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.Η πιο σημαντική αλλαγή είναι η νέα εξωτερική εμφάνιση των αεροσκαφών.

Μπροστά σε περισσότερους από 3.000 επισκέπτες στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο, η Lufthansa παρουσίασε επίσημα ένα Boeing 747-8 και ένα Airbus A321 με το νέο σχεδιασμό. Το αγαπημένο και γνωστό σε όλους κίτρινο της Lufthansa θα συνεχίσει να υπάρχει έχοντας εμφατικό ρόλο και χρησιμεύοντας ως μέσο προσανατολισμού και διαφοροποίησης-  για παράδειγμα στις κάρτες επιβίβασης και στα γκισέ της Lufthansa στα αεροδρόμια.

"Η Lufthansa έχει αλλάξει και είναι πιο σύγχρονη και επιτυχημένη από ποτέ. Από σήμερα η αλλαγή αυτή γίνεται ορατή και στο κοινό μέσα από τη νέα μας εταιρική ταυτότητα", σημείωσε ο Carsten Spohr, Πρόεδρος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Deutsche Lufthansa AG. "Ο γερανός ήταν πάντα το χαρακτηριστικό μας έμβλημα αντιπροσωπεύοντας την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών της Lufthansa. Μέχρι σήμερα συνεχίζει να συμβολίζει την υψηλή ποιότητα, την άριστη εξυπηρέτηση, την ευχάριστη ταξιδιωτική εμπειρία, την αξιοπιστία, το καινοτόμο πνεύμα και την εμπιστοσύνη."

Σε μία περίοδο έντονης ψηφιοποίησης και με τις απαιτήσεις των ταξιδιωτών να αλλάζουν διαρκώς, η Lufthansa αναγνώρισε την ανάγκη ανανέωσης της εμφάνισης των αεροσκαφών της, ώστε η εικόνα τους να εναρμονιστεί με τη σύγχρονη αισθητική και τη γενική στρατηγική εκσυγχρονισμού της εταιρείας. Ο Όμιλος επενδύει δύο δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως σε νέα, περισσότερο αποδοτικά αεροσκάφη. Οι premium υπηρεσίες εν πτήσει και εδάφους ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του επιβάτη.

Με την ευκαιρία της 100ης επετείου του διάσημου γερανού της, κάθε λεπτομέρεια του σήματος επανασχεδιάστηκε, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.

Η ιστορία συναντά το μέλλον

"Ο εκσυγχρονισμός της Lufthansa γίνεται πράξη, μόνο χάρη στη δέσμευση των εργαζομένων μας, που είναι οι καλύτεροι του κλάδου. Αυτοί είναι το πραγματικό πρόσωπο του brand", συμπλήρωσε ο Carsten Spohr.

Ο γερανός της Lufthansa -μία ξεχωριστή εικόνα στον ουρανό που σχεδιάστηκε ακριβώς πριν από 100 χρόνια από τον γραφίστα Otto Firle -παραμένει το σύμβολο της αεροπορικής εταιρείας, ωστόσο στο εξής οι γραμμές του θα είναι πιο λεπτές, έτσι ώστε να είναι καταλληλότερο για χρήση στα ψηφιακά μέσα. Ο κύκλος γύρω από τον γερανό έγινε πιο διακριτικός, δίνοντας περισσότερο χώρο και φέρνοντας έτσι το κύριο σύμβολο στο προσκήνιο. Ως γενική εντύπωση, το νέο εμπορικό σήμα είναι πιο φωτεινό και κομψό. Ο γνωστός μπλε-κίτρινος συνδυασμός χρωμάτων της Lufthansa θα διατηρηθεί - αλλά η χρήση αυτών των βασικών χρωμάτων θα επαναπροσδιοριστεί. Το νέο -ειδικά σχεδιασμένο για τη Lufthansa- μπλε χρώμα είναι πιο σκούρο από το προηγούμενο και θα αποτελεί το κύριο χρώμα του brand. Συμβολίζει την αξιοπιστία, τη σαφήνεια και την αξία.

Έπειτα από 30 χρόνια, σταδιακά όλα τα αεροσκάφη της Lufthansa ντύνονται με τα νέα χρώματα. Χρειάστηκε να γίνουν πολλές εντατικές προκαταρκτικές μελέτες, πάνω από 800 σχεδιαγράμματα και πολυάριθμες αναλύσεις χρώματος στο εργαστήριο, για να ολοκληρωθεί ο νέος σχεδιασμός των αεροσκαφών. Το νέο μπλε χρώμα που επιλέχθηκε ως κύριο χρώμα της Lufthansa συμβαδίζει με την απαίτηση της αεροπορικής εταιρείας για premium εμφάνιση και θα κυριαρχεί στον ουρανό και τα αεροδρόμια του κόσμου για τις επόμενες δεκαετίες.

Στην καμπίνα, οι επιβάτες θα διακρίνουν άμεσα τη νέα εταιρική ταυτότητα στην στολή του πληρώματος που πλέον θα συμπληρώνεται με νέα – στην πλειοψηφία τους κίτρινα - αξεσουάρ. Τα υπόλοιπα είδη όπως τα σκεύη, τα σετ ατομικής υγιεινής (amenities), οι κουβέρτες ή οι μαξιλαροθήκες θα φέρουν το νέο σχέδιο στο μέλλον. Περίπου 160 εκατομμύρια αντικείμενα θα αλλάξουν την παραδοσιακή λογοτύπησή τους με τη νέα μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Μια σημαντική πρόκληση στον σχεδιασμό της νέας εταιρικής ταυτότητας ήταν οι απαιτήσεις του ψηφιακού κόσμου του μέλλοντος. Εκτός από τη τεχνική βελτιστοποίηση του σήματος του γερανού, ώστε να ικανοποιούνται οι προδιαγραφές των σύγχρονων ψηφιακών μέσων,  η Lufthansa έχει αναπτύξει τη δική της γραμματοσειρά, η οποία είναι ιδιαίτερα εύκολη στην ανάγνωση σε κινητές συσκευές ή Smartwatches.

Νέα brand καμπάνια

Ανοιχτοί ορίζοντες και περιέργεια – η παρουσίαση του νέου brand της Lufthansa σηματοδοτεί την έναρξη της νέας καμπάνιας #SayYesToTheWorld. Η Lufthansa, ως ένα διαχρονικά έμπιστο και αξιόπιστο brand ανοίγει τον κόσμο σε όλους τους εξερευνητές. Mε στυλ, φιλοδοξία, ποιότητα και ενσυναίσθηση για κάθε άτομο, θέτει υπό αμφισβήτηση τους παραδοσιακούς τρόπους σκέψης και τις συνήθειες και καλεί τους ανθρώπους να δουν τον κόσμο πέρα από τους ορίζοντες τους. 

Νέα εταιρική ταυτότητα και για τον Όμιλο Lufthansa

Η εικόνα του Ομίλου Lufthansa έχει επίσης ανανεωθεί. Το νέο λογότυπο δεν φέρει πλέον το γερανό, ενώ χρησιμοποιούνται μόνο κεφαλαία γράμματα. Λαμβάνοντας υπόψη τη μεγάλη ποικιλία των σημάτων των εταιρειών του Ομίλου, το νέο λογότυπο προσφέρει οπτική ουδετερότητα για όλες τις εταιρείες μέλη.  Με κύριο χαρακτηριστικό τη χρήση των κεφαλαίων, το νέο λογότυπο του Ομίλου Lufthansa είναι στιβαρό, διαχρονικό και ουδέτερο.

Το νέο μπλε της Lufthansa είναι το κύριο χρώμα και του Ομίλου Lufthansa. Με το λευκό εξασφαλίζεται μία φωτεινή και ουδέτερη εικόνα, ενώ το κίτρινο συμπληρώνει την παλέτα των χρωμάτων.

 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις