Media

Netflix: Επενδύει €1 δισ. στην Ισπανία για παραγωγή τοπικών σειρών


Το Netflix ενισχύει τη δέσμευσή του στην Ισπανία, ανακοινώνοντας επένδυση άνω του 1 δισ. δολαρίων τα επόμενα τέσσερα χρόνια, με στόχο την ενίσχυση της παραγωγής ισπανικών πρωτότυπων σειρών. Η ανακοίνωση έγινε από τον συν-διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας, Τεντ Σαράντος (Ted Sarandos), κατά τη διάρκεια επίσκεψής του στη Μαδρίτη για τον εορτασμό των 10 χρόνων της παρουσίας της πλατφόρμας στη χώρα.

Κατά την επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις του Netflix στην περιοχή Τρες Κάντος, λίγο έξω από τη Μαδρίτη και παρουσία του Ισπανού πρωθυπουργού Πέδρο Σάντσεθ, ο Σαράντος ανακοίνωσε ότι η εταιρεία θα επενδύσει 1 δισ. ευρώ (περίπου 1,1 δισ. δολάρια) έως το 2029.

Αναφερόμενος στις μεγάλες ισπανικές επιτυχίες της πλατφόρμας, όπως το Elite και το Society of the Snow, ο συν-CEO υπογράμμισε ότι τα τοπικά ισπανικά πρωτότυπα περιεχόμενα συγκέντρωσαν περισσότερες από 5 δισ. ώρες προβολής παγκοσμίως μέσα στο 2024.

«Οι μάσκες του Νταλί, οι κόκκινες φόρμες, το Bella Ciao, όλα έχουν γίνει αναγνωρίσιμα στοιχεία της παγκόσμιας κουλτούρας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Σαράντος, κάνοντας σαφή αναφορά στην παγκόσμια επιτυχία της σειράς La Casa de Papel, καθώς και στο spin-off Berlin, αλλά και άλλες παραγωγές όπως το White Lines και το The Snow Girl.

Το Netflix έχει πραγματοποιήσει γυρίσματα σε περισσότερες από 200 πόλεις στην Ισπανία και έχει συμβάλει στη δημιουργία άνω των 20.000 θέσεων εργασίας, σημείωσε ο ίδιος.

Το στούντιο του Netflix στην Τρες Κάντος, περίπου 30 λεπτά οδικώς βόρεια της Μαδρίτης, αποτελεί το μεγαλύτερο παραγωγικό κέντρο της πλατφόρμας στην Ευρώπη, διαθέτοντας 10 ηχομονωμένα στούντιο.

Ο Λάρι Τανζ (Larry Tanz), αντιπρόεδρος περιεχομένου για την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) στο Netflix, δήλωσε την προηγούμενη εβδομάδα στο συνέδριο Media & Telecoms 2025 & Beyond του Λονδίνου, ότι η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται πρωτίστως στο τοπικό κοινό:

Είναι ψευδές ότι δημιουργούμε περιεχόμενο μόνο με στόχο το διεθνές κοινό. Η προσέγγισή μας είναι τοπική. Δημιουργούμε για το κοινό της εκάστοτε χώρας – κι αν το περιεχόμενο γίνει παγκόσμιο hit, ακόμα καλύτερα

Η ανακοίνωση αυτή έρχεται λίγους μήνες μετά από αντίστοιχη επίσκεψη του Σαράντος στο Μεξικό, όπου το Netflix δεσμεύτηκε επίσης για επένδυση 1 δισ. δολαρίων σε χρονικό ορίζοντα τετραετίας.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα