Ανέκαμψαν τον Σεπτέμβριο οι λιανικές πωλήσεις στη Γερμανία, σημειώνοντας αύξηση 0,2% σε μηνιαία βάση, όπως ακριβώς προέβλεπαν οι αναλυτές.
Είχε προηγηθεί πτώση 0,5% τον Αύγουστο, η οποία προκάλεσε ανησυχίες και προβληματισμό για την κατάσταση της γερμανικής οικονομίας και την καταναλωτική εμπιστοσύνη.
Την καλύτερη απόδοση σημειώνει ο τομέας διαδικτυακών και ταχυδρομικών παραγγελιών, όπου οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 0,4%. Ακολούθησε ο κλάδος τροφίμων, με αύξηση 0,3%.
Κάμψη 0,6% σημείωσαν οι πωλήσεις καταναλωτικών αγαθών και ειδών νοικοκυριού στα οποία δεν περιλαμβάνονται τα τρόφιμα.
Σε πλήρη βάση ο συνολικός τζίρος του λιανικού εμπορίου ήταν αυξημένος κατά 0,2% τον Σεπτέμβριο.
 
           
                                                         
                                                         
                  
                                    
                    
           
                                    
                   
          