Θέλει να κρατήσει το Open ο Ιβάν Σαββίδης, αλλά δεν είναι διατεθειμένος να συνεχίσει να το χρηματοδοτεί επ' άπειρον. Αναζητεί λοιπόν συνεργασίες και σχήματα που μπορούν να καταστήσουν το κανάλι λιγότερο ζημιογόνο, αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα, τη δυναμική του και τη θέση που έχει κατακτήσει στην αγορά.
Σε διερευνητικές κρούσεις που έγιναν πρόσφατα από ενδιαφερόμενους υποψήφιουw αγοραστές, ο ομογενής επιχειρηματίας απάντησε κατηγορηματικά ότι δεν πουλάει. Στους στενούς συνεργάτες στο κανάλι έχει διαμηνύσει ότι θα μείνει και ότι θα συνεχίσει να στηρίζει οικονομικά.
Ζήτησε όμως να αναληφθούν πρωτοβουλίες και να υπάρξει σχεδιασμός σε τρεις τομείς: Στο πρόγραμμα, με στόχο την επίτευξη υψηλότερων ποσοστών τηλεθέασης, στa διαφημιστικά έσοδα και στις λειτουργικές δαπάνες, που πρέπει να περιοριστούν.
Με τους στόχους αυτούς συνδυάζονται οι συζητήσεις που γίνονται για συνεργασία με το κοινό επιχειρηματικό σχήμα που δημιουργούν οι Βαγγέλης Μαρινάκης (Mega/Alter Ego) και Θοδωρής Κυριακού (όμιλος Antenna) για παραγωγή-προμήθεια προγράμματος και εμπορική διαχείριση τηλεοπτικών καναλιών.
Ο ανασχεδιασμός στρατηγικής φέρνει αλλαγές και στην διοικητική πυραμίδα του καναλιού. Στην εταιρεία του Open (Ραδιοτηλεοπτική ΑΕ) εξελέγη νέο ΔΣ μετά την αποχώρηση του Γιάννη Λάτσιου. Πρόεδρος εξελέγη ο Αρτούρ Νταβιντιάν, στενός συνεργάτης του Ιβάν Σαββίδη. Στη σύνθεση του συμμετέχει και ο Νίκος Αργυρός, γενικός και εμπορικός διευθυντής της εταιρείας