Η Renault, προσπαθεί να εξαφανίσει, ένα από τα μεγάλα «αγκάθια» της ηλεκτροκίνησης, το αυξημένο κόστος, μέσω των νέων της συνεργασιών με τις εταιρείες LG και CATL.
Όπως είναι γνωστό, το μεγαλύτερο κόστος στην αγορά ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι εκείνο της μπαταρίας του, και η Renault ελπίζει, ότι με αυτήν την σύμπραξη, θα καταφέρει να περιορίσει το κόστος έως και 20%. Αυτή είναι μία από τις αναγκαιότητες, που έχει θέσει ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου, Luca de Meo.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr