Την 43η θέση ανάμεσα σε 500 επωνυμίες εταιρειών έλαβε η Allianz παγκοσμίως για το 2016 (44η το 2015). Συγκεκριμένα η αξία της επωνυμίας της Allianz ανήλθε στα 18,6 δισ. ευρώ το 2016 από 17,2 δισ. ευρώ το 2015καταγράφοντας αύξηση 8,1%.
Πρόκειται για την μοναδική ασφαλιστική που συγκαταλέγεται ανάμεσα στις πρώτες 50 μπράντες του κόσμου με την μεγαλύτερη αξία το 2016.
Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα ο Christian Deuringer, Head of Global Brand Management at Allianz, εξηγεί ότι το αποτέλεσμα οφείλεται στην ξεκάθαρη στρατηγική που ακολουθεί η εταιρεία, στις υπηρεσίες που παρέχει προσαρμοσμένες στις ανάγκες των πελατών της, και στην ψηφιοποίηση των υπηρεσιών.
ΕΥΖην
Από το "νάρκισσος" στο "woke" και το "τραυματικό": Όταν οι λέξεις αδειάζουν από νόημα
Μέχρι πρότινος οι λέξεις είχαν κάποια συγκεκριμένη βαρύτητα η κάθε μία. Περιέγραφαν συγκεκριμένες καταστάσεις, όριζαν εμπειρίες, βοηθούσαν να κατανοήσουμε τον κόσμο. Σήμερα, πολλές ...