Από τις πρώτες ώρες, από το άνοιγμα της εφαρμογής, συνολικά 20.000 οφειλέτες μπήκαν διερευνητικά σ' αυτήν, ενώ 3.000 υπέβαλαν και τη σχετική αίτηση για τη ρύθμιση των οφειλών τους, καταδεικνύοντας το ισχυρό ενδιαφέρον των φορολογούμενων για την ένταξη στο πρόγραμμα.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...