Περαιτέρω επέκταση των διεθνών δραστηριοτήτων του επιχειρεί ο όμιλος Σαράντη, εξαγοράζοντας μία πολωνική φίρμα προϊόντων προσωπικής περιποίησης, που κατέχει σημαντικό μερίδιο στην τοπική αγορά και εμφανίζει προοπτικές ανάπτυξης.
Καταβάλλοντας τίμημα περίπου 10,5 εκατ. ευρώ (9,22 εκατ. λιρών) απέκτησε την φίρμα LUKSJA και προσθέτει στο χαρτοφυλάκιο του μια μεγάλη γκάμα προϊόντων με αυξανόμενες πωλήσεις και σημαντικά περιθώρια κέρδους.
Ειδικότερα, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, ο ελληνικός όμιλος υπέγραψε συμφωνία για την απόκτηση του σήματος LUKSJA, που ανήκε μέχρι τώρα στην εταιρεία PZ Cussons.
Τα προϊόντα LUKSJA είναι ευρέως γνωστά και βραβευμένα. Εχουν παρουσία 30 ετών στις αγορές της Πολωνίας και της κεντροανατολικής Ευρώπης, κατέχοντας ηγετική θέση στις υποκατηγορίες σαπουνιού (bar & liquid) και αφρόλουτρου. Πέρυσι πραγματοποίησαν πωλήσεις 16 εκατ. ευρώ.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, ο όμιλος Σαράντη θα καταστεί ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος σημάτων της PZ Cussons που σήμερα διανέμονται στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένων των προϊόντων Morning Fresh, Carex, Original Source κ.α. Οι εκτιμώμενες πωλήσεις από την δραστηριότητα αυτή ανέρχονται σε περίπου 6 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται ότι για την ανάληψη της αντιπροσωπείας ο όμιλος δεν χρειάστηκε να καταβάλει κάποια δαπάνη.
Οπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας, η εξαγορά αυτή είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με την στρατηγική του Ομίλου, ταιριάζει απόλυτα με το προϊοντικό χαρτοφυλάκιό του και ισχυροποιεί την θέση του ως ηγετική εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων.
Επιπρόσθετα, η φίρμα LUKSJA προσφέρει ευκαιρίες ανάπτυξης μέσω επέκτασης σε γειτονικές υποκατηγορίες στην αγορά της προσωπικής περιποίησης.