Επιχειρήσεις

Συνεχίζουν την επέκταση τα Public με νέα καταστήματα - Επένδυση 10 εκατ.


Συνεχίζοντας την επέκταση του δικτύου τους τα Public σχεδιάζουν να ανοίξουν 10 νέα καταστήματα "Public + home” την επόμενη τριετία. Παράλληλα θα προχωρήσουν σε ανακαινίσεις και αναβάθμιση μονάδων του υφιστάμενου δικτύου.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, πρόκειται για στρατηγική επένδυση 10 εκατ. ευρώ,με την οποία τα Publicθα επεκταθεί το δίκτυο φυσικών καταστημάτων που φιλοξενούν τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και προϊόντων τεχνολογίας, μικρών και μεγάλων οικιακών συσκευών και ειδών ψυχαγωγίας..

Στο πλάνο της επένδυσης για το 2024 εντάσσεται και η πλήρης ανακαίνιση τριών Public, που θα αναβαθμιστούν σε "Public + home” για να προσφέρουν ποικιλία μικρών και μεγάλων συσκευών για το σπίτι.. Ειδικότερα, μέχρι το τέλος της χρονιάς, τα καταστήματα Public σε Ιωάννινα, Πειραιά και Ρόδο, θα αναβαθμιστούν σε "Public + home”, προκειμένου να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και των τοπικών αγορών.

Τα Public αναδιαμορφώνουν το δίκτυο καταστημάτων τους και βρίσκονται σε διαρκή αναζήτηση νέων σημείων τα οποία μπορούν να φιλοξενήσουν την εμπειρία "Public + home” σε όλη τη χώρα. Στόχος είναι να φιλοξενούν και την κατηγορία των μεγάλων και μικρών οικιακών συσκευών μεταφέροντας μικρού μεγέθους καταστήματα στα ήδη μεγάλα Public.

Συγκεκριμένα, το Public Group εξετάζει ήδη τις περιοχές της Κρήτης, της Πελοποννήσου, καθώς και περιοχές στην Αττική, προκειμένου να ανακαλύψει τα κατάλληλα σημεία και να επενδύσει στη δημιουργία νέων μεγάλων καταστημάτων επιφάνειας 2.000 τ.μ., τα οποία θα φιλοξενούν με άνεση την πλήρη γκάμα προϊόντων, υπηρεσιών και προτάσεις για όλη την οικογένεια.
Υψηλή εμπιστοσύνη των καταναλωτών προς τα μεγάλα Public καταστήματα, τα "Public + home”

Η περαιτέρω επέκταση του δικτύου των Public έρχεται ως αποτέλεσμα της επιτυχίας του νέου μοντέλου για αγορές οικιακών συσκευών που σύστησαν στο αγοραστικό κοινό τα Public τον περασμένο Σεπτέμβριο, με τη δημιουργία των καταστημάτων "Public + home”.

Ενδεικτικό της θερμής υποδοχής που είχαν τα 13 πρώτα μεγάλα καταστήματα "Public + home” είναι πως το 94%* των επισκεπτών τα αξιολόγησε θετικά, όσον αφορά στον σχεδιασμό των καταστημάτων, στην εξειδίκευση των εργαζομένων, καθώς και στη μεγάλη ποικιλία προϊόντων που διαθέτουν.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα