Για 3η συνεχή χρονιά, το Marketing Week διοργανώνει το μεγαλύτερο Πανόραμα δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Με στόχο τη «γεφύρωση» του χάσματος μεταξύ θεωρίας και πράξης στον τομέα της ΕΚΕ, η διοργάνωση συγκεντρώνει την παρουσίαση του μεγαλύτερου αριθμού προγραμμάτων ΕΚΕ, με τις εταιρείες να εξηγούν τη στρατηγική και φιλοσοφία πίσω από αυτά. Η σημαντική επιτυχία των δύο προηγούμενων διοργανώσεων, με τη συμμετοχή 40 και πλέον επιχειρήσεων σε κάθε διοργάνωση και με ουσιαστικό περιεχόμενο για την εξέλιξη της ΕΚΕ στην ελληνική πραγματικότητα, υπογραμμίζει τη σημασία της επιστροφής του συνεδρίου «Εταιρική Υπευθυνότητα στην Πράξη, ΙΙΙ», στις 30 Μαρτίου 2016.

Διεθνή
Γιατί ο Γουόρεν Μπάφετ προτιμά μετοχές αντί για ακίνητα
Στην ετήσια συνέλευση της Berkshire Hathaway, ένα ερώτημα από το κοινό έκλεψε την παράσταση. Η Τζάκι Χαν, κόρη μεταναστών από την Κίνα, πήρε τον λόγο και ρώτησε τον Γουόρεν Μπάφετ ...