Η Volkswagen σχεδιάζει να επιστρέψει στις αγορές ομολόγων καθώς πλέον οι πιστωτές ξεπερνούν τις ανησυχίες σχετικά με την οικονομική κατάσταση της αυτοκινητοβιομηχανίας. Σημειώνεται ότι η ετειρεία εξαφανίστηκε από τις αγορές ομολόγων όταν ξέσπασε το σκάνδαλο εκπομπών ρύπων πριν από ένα χρόνο.Παρότι η χρηματοδότηση της εταιρίας δεν έχει επιστρέψει στα προ-κρίσης επίπεδα, «εξακολουθούμε να σχεδιάζουμε να επιστρέψουμε στην αγορά κατά τη διάρκεια του φετινού ημερολογιακού έτους», τόνισε ο επικεφαλής σε οικονομικά θέματα, Frank Witter, κατά τη διάρκεια συνέντευξης που παραχώρησε στην τηλεόραση του Bloomberg. Παραδοσιακά, η αυτοκινητοβιομηχανία ήταν ο μεγαλύτερος εταιρικός εκδότης ομολόγων σε ευρώ. Ωστόσο αποκλείστηκε από την αγορά καθώς το σκάνδαλο έπληξε την τιμή της μετοχής της και την πιστοληπτική της ικανότητα.Τον Νοέμβριο, η Volkswagen «πάγωσε» τη χρηματοδότηση από ομόλογα, υποστηρίζοντας πως χρειαζόταν χρόνο για να ενημερώσει τα έγγραφα που απαιτούνταν για την πώληση ομολόγων και για άλλα εργαλεία χρηματοδότησης, ώστε να αντανακλούν τα πιθανά πρόστιμα και ποινές.Το πρακτορείο αναφέρει πως, παρότι η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει εκδώσει ομόλογα σε ευρώ τον τελευταίο χρόνο, έχει τοποθετήσει χρεόγραφα που στηρίζονται από περιουσιακά στοιχεία και εμπορικά χρεόγραφα, ενώ πούλησε και ένα ομόλογο σε γουάν μέσω κινεζικού βραχίονα. Η εταιρία υπέγραψε για ένα δάνειο-γέφυρα αξίας 20 δισ. ευρώ, από 13 τράπεζες τον Δεκέμβριο, δημιουργώντας ένα χρηματοδοτικό μαξιλάρι σε μια περίοδο κατά την οποία προσπαθούσε να αντιπαλέψει την πτώση από το σκάνδαλο.

Υγεία
Καλά νέα από τεράστια έρευνα: Τα 15' που προσθέτουν χρόνια ζωής (χωρίς εξοπλισμό, χρόνο ή χρήμα)
Όσο αφορά την πρόληψη για την υγεία μας, δεν υπάρχει καμία καλή δικαιολογία για αμέλεια. Πόσο μάλλον εφόσον -όπως έδειξε μία πολύ μεγάλη και μακροχρόνια επιστημονική έρευνα-μόλις 1 ...