Σημαντική επιδείνωση εμφάνισε ο μεταποιητικός δείκτης ΡΜΙ της Markit, καθώς τον Φεβρουάριο υποχώρησε σε χαμηλό 6,5 ετών.
O ΡΜΙ διολίσθησε στις 51 μονάδες, σημειώνοντας το χαμηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2009.
Σημαντική επιδείνωση εμφάνισε ο μεταποιητικός δείκτης ΡΜΙ της Markit, καθώς τον Φεβρουάριο υποχώρησε σε χαμηλό 6,5 ετών.
O ΡΜΙ διολίσθησε στις 51 μονάδες, σημειώνοντας το χαμηλότερο επίπεδο από τον Σεπτέμβριο του 2009.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...