Με κέρδη 2,75 δισ. ευρώ έκλεισε το 2015 η Telefonica, έναντι 3 δισ. ευρώ το 2014.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο η ισπανική εταιρία εμφάνισε ζημιές 1,83 δισ. ευρώ, λόγω των υψηλών προβλέψεων.
Με κέρδη 2,75 δισ. ευρώ έκλεισε το 2015 η Telefonica, έναντι 3 δισ. ευρώ το 2014.
Κατά το τέταρτο τρίμηνο η ισπανική εταιρία εμφάνισε ζημιές 1,83 δισ. ευρώ, λόγω των υψηλών προβλέψεων.
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...