Επιχειρήσεις

Εφαρμογές για διαχείριση πελατολογίων από ClientIQ και Intelli Solutions


Οι νέες τεχνολογικές λύσεις που έχουν αναπτύξει από κοινού οι εταιρείες ClientIQ και Intelli Solutions με σκοπό τη βέλτιστη διαχείριση πελατολογίων παρουσιάστηκαν σήμερα στο πλαίσιο του 11ου Insurance Conference.

Οι νέες υπηρεσίες με την εμπορική ονομασία Amplify ΤΜ Customer Management solutions, έρχονται να εξυπηρετήσουν τις σύγχρονες ανάγκες των εταιρειών για πελατοκεντρική διαχείριση της πελατειακής τους βάσης, παρέχοντας λύσεις γύρω από τις εξής 3 περιοχές:

  • Τον καθαρισμό δεδομένων πελατών από πολλαπλές πηγές & συστήματα (data cleansing), τον εμπλουτισμό τους με κοινωνικοοικονομικά δεδομένα (data enrichment) και την ενοποίηση των δεδομένων σε επίπεδο μοναδικού πελάτη με στόχο την κεντρική αποτύπωση της πελατειακής βάσης (360 customer view)
  • Πελατοκεντρική πλατφόρμα campaign management για την ανάπτυξη και υλοποίηση στοχευμένων εμπορικών ενεργειών σε πελάτες με βάση το συναλλακτικό τους προφίλ, καθώς και την κεντρική διαχείριση των προσωπικών δεδομένων του πελάτη στα πλαίσια του GDPR
  • Πλατφόρμα customer loyalty, υποστηρίζοντας το σχεδιασμό ευέλικτων σχημάτων ανταμοιβής και επιβράβευσης των πελατών, εξυπηρετώντας τις ανάγκες κάθε σύγχρονης επιχείρησης

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Intelli Solutions Πάνος Γιαλελής δήλωσε σχετικά: «Μέσα από τα νέα προϊόντα που αναπτύξαμε, εμπλουτίζουμε τις λύσεις ψηφιακού μετασχηματισμού που παρέχουμε στους πελάτες μας, ενδυναμώνοντας ακόμα περισσότερο την προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών μας. Μας χαροποιεί ιδιαίτερα η συνεργασία με την ClientIQ – συνδυάζοντας τεχνολογία, καινοτομία και επιχειρηματική γνώση, στόχος μας είναι να προσφέρουμε κορυφαίες ψηφιακές λύσεις σχετικά με την αξιοποίηση της πελατειακής βάσης. Είμαστε σίγουροι, ότι τόσο ο ασφαλιστικός όσο και οι υπόλοιποι κλάδοι της ελληνικής και διεθνούς αγοράς θα αγκαλιάσουν τα νέα προϊόντα και υπηρεσίες μας,  στο πλαίσιο μιας πελατοκεντρικής και omni channel σύγχρονης εξυπηρέτησης των πελατών τους».

Η Διευθύνουσα Σύμβουλος της ClientIQ Αλεξάνδρα Χριστοπούλου δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για τις νέες υπηρεσίες που αναπτύξαμε σε συνεργασία με τον συνεργάτη μας Intelli Solutions, καθώς πλέον μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας 360 support αναφορικά με τη διαχείριση της πελατειακής τους βάσης, καλύπτοντας από το στρατηγικό σχεδιασμό και την ανάλυση δεδομένων (customer analytics) μέχρι την τεχνική υποδομή στο πλαίσιο του οne stop shop. Επιλέξαμε να παρουσιάσουμε για πρώτη φορά τις λύσεις μας στους εκπροσώπους του ασφαλιστικού κλάδου, καθώς πιστεύουμε ότι η ασφαλιστική αγορά έχει να αποκομίσει εξαιρετικά οφέλη από τη στροφή σε ένα πελατοκεντρικό μοντέλο λειτουργίας».
 

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Σχετικά Άρθρα