Η ERGO ξεκίνησε το νέο κύκλο διαφημιστικής της προβολής μέσα από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς της.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη καμπάνια κύρους και προβολής του ονόματος της ERGO, ενώ παράλληλα σηματοδοτεί την εκκίνηση μιας νέας εποχής για την εταιρική της ταυτότητα, με βασικό στόχο να αναδειχθεί ως η ασφαλιστική εταιρία που προστατεύει και διατηρεί σταθερό ό,τι έχει αξία για τον καθένα από εμάς.
Στη συγκεκριμένη καμπάνια με τίτλο “Ανθρώπων Έργα”, η ERGO παρουσιάζει το πραγματικό πρόσωπό της: μία ήρεμη, σταθερή και ανθρώπινη δύναμη που καταλαβαίνει και υποστηρίζει. Αξιοποιεί έντεχνα το όνομα “ERGO” και προβάλλει σκηνές απλών, καθημερινών ανθρώπων, υπερήφανων για τα έργα τους. Έργα διαφορετικά μεταξύ τους, όμως πάνω απ’ όλα έργα σημαντικά για τον καθέναν, με τα οποία μπορούμε όλοι μας να ταυτιστούμε και που, σε μια δεύτερη ανάγνωση, προβάλλουν διακριτικά τα προϊόντα που προσφέρει η εταιρία.
Επιχειρήσεις
Τι θα σήμαινε η ειρήνευση στην Ουκρανία για τον ευρωπαϊκό αμυντικό κλάδο;
Το ενδεχόμενο μιας ξαφνικής συμφωνίας ειρήνευσης στηνΟυκρανίαέφερε αναταράξεις σε έναν από τους πιο «καυτούς» κλάδους της Ευρώπης: την αμυντική βιομηχανία. Οι μετοχές του ευρύτε ...