Πολιτική

Οι προοπτικές και προκλήσεις της σύγχρονης φαρμακοβιομηχανίας


Αντικείμενο του 10ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Marketing

Μία από τις κορυφαίες διοργανώσεις στο χώρο του ελληνικού φαρμακευτικού κλάδου, το συνέδριο της Ελληνικής Εταιρίας Φαρμακευτικού Marketing (Ε.Ε.Φα.Μ.), θα πραγματοποιηθεί στις 10, 11 και 12 Φεβρουαρίου, στο Μέγαρο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Αθηνών.

«Αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις, με τον ασθενή στο επίκεντρο» είναι ο κεντρικός θεματικός άξονας του δέκατου κατά σειρά συνεδρίου της Ε.Ε.Φα.Μ. Με πλούσια θεματογραφία και διακεκριμένους ομιλητές από τον ελληνικό και διεθνή χώρο του φαρμάκου και της Υγείας, το 10ο Συνέδριο Φαρμακευτικού Marketing θα επιχειρήσει να διερευνήσει και να δώσει απαντήσεις στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν σήμερα οι φαρμακευτικές εταιρείες, οι ασθενείς και οι άλλοι φορείς Υγείας.

Το συνέδριο απευθύνεται σε όλους τους εμπλεκόμενους φορείς από το χώρο της Υγείας και του φαρμάκου, συγκεντρώνοντας τη συμμετοχή περισσότερων από 900 συνέδρων, από όλο το φάσμα της φαρμακευτικής, ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής κοινότητας (Προέδρους/Γενικούς Διευθυντές φαρμακευτικών εταιρειών, στελέχη πωλήσεων, επικοινωνίας και marketing, εκπροσώπους κρατικών φορέων, επιστημονικών εταιρειών και συλλόγων ασθενών, προμηθευτές υγείας κ.ά). 

Στόχος του συνεδρίου είναι η ανταλλαγή απόψεων και εμπειριών που θα βοηθήσουν την ελληνική φαρμακοβιομηχανία, τους ασθενείς και τους φορείς Υγείας να ανταποκριθούν στις προκλήσεις, αλλά και τις προοπτικές που διαμορφώνονται από την ενδυνάμωση της ασθενοκεντρικής κουλτούρας, το ταχύτατα μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον και η πορεία προς τη δόμηση ενός συστήματος υγείας που επικεντρώνεται στη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων.

Θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στην ανάδειξη του σύγχρονου ρόλου του ασθενή στη λήψη των θεραπευτικών αποφάσεων, στη διαμόρφωση ενός νέου μοντέλου επικοινωνίας ιατρού – ασθενούς, στην αξιοποίηση των δεδομένων καθημερινής κλινικής πρακτικής από τη φαρμακοβιομηχανία και τους κοινωνικούς φορείς, τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στο φαρμακευτικό marketing με επίκεντρο τις ανάγκες του ασθενή, αλλά και ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του φαρμακοποιού υπό το πρίσμα της ασθενοκεντρικής προσέγγισης. 

Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing

Στο πλαίσιο του συνεδρίου θα διεξαχθούν επίσης για 10η συνεχή χρονιά, τα Αριστεία Φαρμακευτικού Marketing, ο μοναδικός θεσμός που επιβραβεύει τις καλύτερες και πιο καινοτόμες πρακτικές φαρμακευτικού marketing των δύο τελευταίων ετών, στις κατηγορίες: 

Καμπάνια Νέου Προϊόντος

Καμπάνια Franchise - Επαναλανσαρίσματος Προϊόντος

Καμπάνια Μη Συνταγογραφούμενων Φαρμάκων (ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ)

Καμπάνια Ενημέρωσης / Ευαισθητοποίησης Κοινού 

 
Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις