Μόλις μια μέρα μετά την ανακοίνωση στρατηγικών συμμαχιών με τις Xiaomi, Huawei και Momenta, η Toyota αποκαλύπτει την πλήρη αναδιάρθρωση της στρατηγικής της, για την αγορά της Κίνας. Η ιαπωνική εταιρεία, διευρύνει το δίκτυο τοπικής συν-ανάπτυξης, εντάσσοντας πλέον και την πολυτελή κινεζική φίρμα Hongqi της FAW, παράλληλα με τους ήδη υπάρχοντες εταίρους GAC και BYD.
Η νέα προσέγγιση, δίνει έμφαση στην τοπική παραγωγή και προσαρμογή δημοφιλών μοντέλων – όπως τα RAV4, Highlander και Sienna – τα οποία θα κατασκευάζονται με τη συμβολή Κινέζων συνεργατών, πέρα από τα ηλεκτρικά της σειράς bZ. Αυτό αποτελεί πυλώνα της στρατηγικής της Toyota, για να παραμείνει ανταγωνιστική τουλάχιστον έως το 2027, σε μια αγορά που αλλάζει ταχύτατα.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr