Οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων από τις περισσότερες μάρκες εκτός Tesla, πρέπει να χρησιμοποιούν έναν προσαρμογέα για να συνδέονται με τους σταθμούς Superchargers, μέχρι την ευρεία κυκλοφορία των νέων αυτοκινήτων με θύρες NACS, μια διαδικασία που ξεκίνησε πρόσφατα με το Hyundai Ioniq 5 του 2025 και υποβοηθήθηκε από την επισημοποίηση του NACS, ως πραγματικό πρότυπο από την SAE στα τέλη του 2023.
Οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες προωθούν επίσης ενημερώσεις λογισμικού, που επιτρέπουν στα EV τους, να διασυνδέονται σωστά με σταθμούς Supercharger, για λειτουργία plug-and-charge, καθώς και ενημερώσεις, που επιτρέπουν στους σταθμούς Superchargers, να εμφανίζονται σε εφαρμογές σχεδιασμού διαδρομής και πληρωμής εντός του οχήματος. Με αυτές τις ενημερώσεις, ο προσαρμογέας Magic Dock της Tesla σε πολλούς σταθμούς Superchargers, ενδέχεται να λειτουργεί, αντί για έναν ξεχωριστό προσαρμογέα, που παρέχεται από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Διαβάστε περισσότερα στο carselectric.gr