Καθοδικά κινείται στο β’ τρίμηνο του 2019 η αλυσίδα ΑΒ Βασιλόπουλος, όπως αναφέρουν τα οικονομικά αποτελέσματα που έκανε γνωστά ο μητρικός όμιλος Ahold – Delhaize.
Παράλληλα, τονίζεται πως η ΑΒ Βασιλόπουλος συνέχισε να κινείται σε αρνητικό έδαφος, παρότι βελτίωσε την επίδοση της έναντι του α’ τριμήνου του 2019, καθώς επηρεάστηκε από το συγκριτικά χαμηλότερο περιθώριο κέρδους και από το υψηλό εργατικό κόστος
Σε άλλες αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης ο όμιλος καταγράφει ανάπτυξη πωλήσεων.
Συγκεκριμένα, στο β’ τρίμηνο του 2019, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου για την περιοχή της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 4,6% φθάνοντας το 1,567 δισ. ευρώ. Η εν λόγω αύξηση υποβοηθήθηκε πάντως από την προσθήκη 134 καταστημάτων που άνοιξαν σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία. Σε συγκρίσιμη βάση η ανάπτυξη πωλήσεων στο β΄τρίμηνο ανήλθε 3,4%. Ως απόρροια των παραπάνω, στο α’ εξάμηνο του 2019, οι πωλήσεις του ομίλου στην Κεντρική και Νοτιοανατολική Ευρώπη ανήλθαν στα 3,032 δισ. ευρώ αυξημένες κατά 3,2%, ενώ σε συγκρίσιμη βάση η αύξηση πωλήσεων ανήλθε σε 2,1%.
Σε ενοποιημένη βάση η Ahold – Delhaize ανακοίνωσε αύξηση των καθαρών του πωλήσεων κατά 1,5% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες στα 16,3 δισ. ευρώ με τις καθαρές πωλήσεις online να έχουν καταγράψει ανάπτυξη κατά 29,2%.