Το 86% των 44,000 πτήσεων φτάσανε στην ώρα τους ανακοινώνει σήμερα η Ryanair. Υπήρξε μόνο 1 παράπονο σύμφωνα με τα στατιστικά για 1.300 επιβάτες. Λιγότερο από 1 παράπονο σχετικά με αποσκευή για κάθε 1,000 επιβάτες, ενώ πάνω από το 99% όλων των παραπόνων απαντήθηκαν μέσα σε 7 ημέρες.
Το 2015, η Ryanair πραγματοποίησε 600,000 πτήσεις, το 91% των οποίων ήταν στην ώρα τους, προσφέροντας εξαιρετική ακρίβεια στις πτήσεις της, μεταφέροντας παράλληλα 101 εκ πελάτες.
Ο Robin Kiely της Ryanair δήλωσε:
“H Ryanair μετέφερε πάνω από 7,5 εκ. πελάτες τον Δεκέμβριο με το 86% των 44,000 πτήσεων να φτάνουν στην ώρα τους και με το 91% των 600,000 πτήσεων του 2015 επίσης στην ώρα τους. Διανύουμε πλέον το 3ο έτος του προγράμματος “Always Getting Better” με ενισχυμένο δίκτυο και επιπλέον αναβαθμίσεις, καθώς η Ryanair εξακολουθεί να προσφέρει πολλά περισσότερα από απλά τους χαμηλότερους ναύλους ”.
Υγεία
Πώς οι Millennials επιταχύνουν πολύ τη γήρανσή τους - Και ποιά είναι η λύση
Παρά τις αναρτήσεις των Millennials στα social media με δυναμικές προπονήσεις, πεζοπορία στη φύση ή αναρρίχηση τα Σαββατοκύριακα, μια νέα μεγάλη έρευνα υποδεικνύει ότι ο καθιστικός ...