Απογοητευτικά ήταν τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου του βρετανικού οίκου μόδας Burberry, καθώς ανακοίνωσε πως οι πωλήσεις του παρέμειναν αμετάβλητες για την εξεταζόμενη περίοδο, απόρροια της μείωσης των δαπανών πολυτελείας στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο, όπου οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από την ασυνήθιστα υψηλή θερμοκρασία.
Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου ενισχύθηκαν μόλις κατά 1% σε 603 εκατ. λίρες, χάνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Σύμφωνα με την εταιρία, μπορεί η μηδενική αύξηση των πωλήσεων των καταστημάτων να είναι… κακά μαντάτα, είναι ωστόσο καλύτερα από την 4% μείωση που είχε αναφέρει το προηγούμενο τρίμηνο.
Ο διευθύνων σύμβουλος Christopher Bailey ανακοίνωσε πως η Burberry επέστρεψε δυναμικά στις βασικές της αγορές, την ηπειρωτική Κίνα και την Κορέα: “Ενώ η Burberry επηρεάστηκε από τις συνεχιζόμενες προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο τομέας πολυτελείας, οι αντιξοότητες στο Χονγκ Κονγκ και το Μακάο κρύβουν ισχυρότερες επιδόσεις σε άλλες αγορές”.
Οι αναλυτές είχαν προβλέψει πως το τρίμηνο αυτό θα ήταν δύσκολο για τον οίκο, αφενός λόγω του αδικαιολόγητα ζεστού χειμώνα στις βασικές αγορές της εταιρίας αλλά και λόγω της μείωσης της τουριστικής κίνησης μετά τις επιθέσεις στο Παρίσι τον Νοέμβριο.