Η ιαπωνική δραστηριότητα στο μεταποιητικό τομέα συρρικνώθηκε για τέταρτο συνεχόμενο μήνα τον Ιούνιο.Ο δείκτης PMI είναι στο 47,8 σε εποχικά προσαρμοσμένους όρους, έναντι μιας τελικής ανάγνωσης 47,7 για τον προηγούμενο μήνα. Ο δείκτης παρέμεινε κάτω του ορίου του 50 που διαχωρίζει ανάπτυξη από συρρίκνωση.
Ο προκαταρκτικός δείκτης για τις νέες παραγγελίες είναι στο 45,8, δηλαδή υψηλότερα του 44,7 το Μάιο. Η μέτρηση αντανακλά τον πέμπτο συνεχόμενο μήνα συρρίκνωσης.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...