Στο στόχαστρο της Κομισιόν μπαίνει το TikTok, με την κατηγορία δεν τηρεί τους ισχύοντες κανόνες σχετικά με τις διαφημίσεις και δεν ενημερώνει επαρκώς τους χρήστες.
Η Επιτροπή διαπίστωσε ότι η πλατφόρμα TikTok δεν παρέχει τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο των διαφημίσεων, τους χρήστες στους οποίους απευθύνονται και ποιος πλήρωσε για τις διαφημίσεις..
Επιπλέον, σύμφωνα με την Κομισιόν, «το αποθετήριο διαφημίσεων του TikTok δεν επιτρέπει στο κοινό να αναζητήσει διεξοδικά τις διαφημίσεις με βάση αυτές τις πληροφορίες, περιορίζοντας έτσι τη χρησιμότητα του εργαλείου».
Η έκθεση της Επιτροπής βασίζεται σε έρευνα που αφορά την ανάλυση εσωτερικών εγγράφων της εταιρείας, τη δοκιμή των εργαλείων της TikTok και συνεντεύξεις με εμπειρογνώμονες του τομέα.