Την ανανεωμένη εταιρική εικόνα της παρουσίασε η Bayer Ελλάς σε εκδήλωση πουδιοργάνωσε για τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Όλοι οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας, αποκλειστικά προς τις Βιοεπιστήμες, με στόχο πάντα τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής των ανθρώπων σε όλο τον κόσμο. Και όλα αυτά, παραμένοντας προσηλωμένη στην αποστολή της «Επιστήμη Για Μια Καλύτερη Ζωή»,
Όπως ανέφερε, ο Δρ. Joao Barroca, Διευθύνων Σύμβουλος της Βayer Ελλάς, ο συνεχώς αυξανόμενος πληθυσμός και η αύξηση του μέσου όρου ηλικίας γεννούν την ανάγκη για νέα και καλύτερα φάρμακα και για την επαρκή παροχή τροφίμων υψηλής ποιότητας. Για το λόγο αυτό, η Bayer για να καταφέρει να αντιμετωπίσει τις υπάρχουσες αλλά και μελλοντικές προκλήσεις στον τομέα της Υγείας και της Γεωργίας, μετατρέπεται πλέον σε εταιρία Βιοεπιστημών η οποία μέσα από τα γνήσια καινοτόμα επιστημονικά επιτεύγματα της, θα καταφέρει να συνεχίσει με συνέπεια το έργο της «Για Μια Καλύτερη Ζωή».
Να σημειωθεί ότι η Bayer, είναι ένας παγκόσμιος οργανισμός που δραστηριοποιείται στο χώρο των Βιοεπιστημών και συγκεκριμένα στους τομείς της Υγείας και της Γεωργίας. Τα προϊόντα και οι υπηρεσίες της σχεδιάζονται με γνώμονα το όφελος των ανθρώπων και τη βελτίωση της ποιότητας της ζωής τους.
Ταυτόχρονα, ο Όμιλος στοχεύει στη δημιουργία αξίας μέσω της καινοτομίας, της ανάπτυξης και της υψηλής απόδοσης.
Επιπλέον, η Bayer είναι προσηλωμένη στις αρχές της αειφόρου ανάπτυξης και δρα ως ένας κοινωνικά και ηθικά υπεύθυνος εταιρικός πολίτης. Κατά το οικονομικό έτος 2014, ο Όμιλος απασχόλησε περίπου 119.000 άτομα και είχε πωλήσεις της τάξεως των 42,2 δισεκατομμυρίων ευρώ. Οι επενδύσεις ανήλθαν σε € 2,5 δις, ενώ οι δαπάνες για Έρευνα και Ανάπτυξη σε € 3,6 δις. Στα αποτελέσματα αυτά συμπεριλαμβάνονται τα οικονομικά στοιχεία του Τομέα Πολυμερών, ο οποίος εισήλθε στο χρηματιστήριο στις 6 Οκτωβρίου 2015, ως ανεξάρτητη εταιρεία με την επωνυμία Covestro.
Όπως επεσήμανε και ο κ. Barroca, καμία εταιρεία στη χώρα μας δεν καλύπτει όλους τους τομείς όπως φάρμακα, καταναλωτικά και κτηνιατρικά. Όπως είπε, η Bayer επικεντρώνεται πλέον αποκλειστικά στις Βιοεπιστήμες, μέσα από τρεις Τομείς, τον Τομέα Φαρμάκων, τον Τομέα Υγείας των Καταναλωτών και τον Τομέα Επιστήμης Γεωργίας, καλύπτοντας έτσι ένα πολύ μεγάλο φάσμα αναγκών στην αγορά, από τους γιατρούς και τους κτηνιάτρους, μέχρι τους παραγωγούς και καταναλωτές.
Τέλος, στην εκδήλωση έγινε και αναφορά στην πολύ επιτυχημένη ολοκλήρωση της συμφωνίας πώλησης του τμήματος Diabetes Care στην Panasonic Healthcare HoldingsCo, Ltd και τη δημιουργία της νέας αυτόνομης εταιρείας Ascensia Diabetes Care, η οποία θα είναι υπεύθυνη για τα συστήματα αυτομέτρησης σακχάρου.