Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά αυτοκίνητα αύξησαν το μερίδιο των πωλήσεών τους τον Φεβρουάριο στην ελληνική αγορά. Την μεγαλύτερη αύξηση πέτυχαν τα υβριδικά (+10,4%) με μερίδιο αγοράς 38,8%, ενώ τα ηλεκτρικά κατέλαβαν το 9,6% σημειώνοντας οριακή αύξηση 0,7%.
Τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο τη βενζίνη παρέμειναν στην πρώτη θέση με ποσοστό 39%, ενώ για άλλον έναν μήνα πτώση (-8%) γνώρισαν τα πετρελαιοκίνητα οχήματα. Μείωση σημείωσαν και τα αυτοκίνητα με βασικό καύσιμο το φυσικό αέριο (0,2%) και το υγραέριο (-1,1%).
Για άλλον έναν μήνα η αγαπημένη κατηγορία των Ελλήνων καταναλωτών παρέμεινε η «Β». Σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα ανήκει σε αυτή την κατηγορία (57%), με τα SUV να καταλαμβάνουν το 31,5%.
Η αμέσως επόμενη δημοφιλέστερη κατηγορία είναι η κατηγορία «C» η οποία καταλαμβάνει συνολικά το 25,6% του συνόλου των πωλήσεων, με τα SUV να καταλαμβάνουν το 17,4% του συνόλου των πωλήσεων.
Στην 3η θέση βρέθηκαν τα αυτοκίνητα που ανήκουν στην «Α» κατηγορία (7,7%) και ακολούθησε η κατηγορία «D» με ποσοστό 7,2%.