Να προσελκύσουν εφηβικό κοινό προσπαθούν στο Facebook, καθώς η νέα γενιά δείχνει να απομακρύνεται από το συγκεκριμένο social media.
Η αύξηση της δημοτικότητας που καταγράφει, το Facebook, στις μεγαλύτερες ηλικίες, φαίνεται πως ανάγκασε το εφηβικό κοινό στην αναζήτηση άλλων κοινωνικών πλατφορμών, όπως τα Instagram και το Snapchat.
Για αυτό το λόγο, αποφασίστηκε η αναβάθμιση της εφαρμογής Messenger Kids, το οποίο προορίζεται για παιδιά κάτω των 13 ετών, τα οποία δεν επιτρέπεται να κάνουν προφίλ στο Facebook, σύμφωνα με τους όρους χρήσης.
Στις αρχές του 2019, το δημοφιλέστερο social media, κινούμενο στην ανωτέρω κατεύθυνση, προσπάθησε να πλασάρει μια νέα εφαρμογή meme, το LOL.
Το συγκεκριμένο πρότζεκτ απορρίφθηκε εν τέλει.