Media

YouTube: Άνω των $10,5 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα του δ' τριμήνου


Αντιστοιχεί σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ - Στα $96,5 δισ. τα έσοδα της μητρικής Alphabet

Το YouTube συνεχίζει να κυριαρχεί στον χώρο του streaming με διαφημίσεις, αναφέροντας διαφημιστικά έσοδα 10,5 δισ. δολαρίων για το τέταρτο τρίμηνο, σημαντική αύξηση από τα 9,2 δισ. δολάρια την ίδια περίοδο πέρυσι και ξεπερνώντας για πρώτη φορά τα 10 δισ. δολάρια σε ένα μόνο τρίμηνο.

Στο τρίτο τρίμηνο, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube είχαν διαμορφωθεί στα 8,9 δισ. δολάρια.

Η πλατφόρμα βίντεο της Google είναι μακράν ο μεγαλύτερος «παίκτης» στο ad-supported streaming αλλά και γενικά στο streaming, με την τελευταία έκθεση Nielsen Gauge να δείχνει ότι το YouTube αντιστοιχούσε σε πάνω από το 11% της συνολικής τηλεθέασης στις ΗΠΑ.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Google, Philipp Schindler, οι διαφημίσεις που σχετίζονταν με τις προεδρικές εκλογές του 2024 συνέβαλαν σημαντικά στην αύξηση των εσόδων.

«Τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube ενισχύθηκαν από τις δαπάνες για διαφημίσεις στις εκλογές των ΗΠΑ, με τη συνολική δαπάνη και των δύο πολιτικών κομμάτων να είναι σχεδόν διπλάσια από αυτή που είδαμε στις εκλογές του 2020», ανέφερε ο Schindler σε αναλυτές της Wall Street.

Ο Schindler επισήμανε επίσης τη δυναμική του YouTube στον χώρο των podcasts, καθώς όλο και περισσότεροι δημιουργοί ανεβάζουν βίντεο εκδοχές των εκπομπών τους στην πλατφόρμα.

Όπως είπε:

Οι δημιουργοί δίνουν πλέον προτεραιότητα σε εμπειρίες θέασης υψηλής ποιότητας, οι οποίες αναδεικνύονται ιδιαίτερα στις τηλεοπτικές οθόνες, προσελκύοντας περισσότερους θεατές. Στην πραγματικότητα, ο αριθμός των δημιουργών που παράγουν την πλειονότητα των εσόδων τους από την τηλεόραση έχει αυξηθεί πάνω από 30% σε ετήσια βάση


Έχουμε επίσης επενδύσει στα podcasts, με δημοφιλείς εκπομπές όπως το Club Shay Shay και το Lex Fridman να αποκτούν ολοένα και περισσότερο οπτική μορφή. Δημιουργοί και θεατές αγκαλιάζουν αυτή την τάση—μόνο το 2024, οι χρήστες παρακολούθησαν πάνω από 400 εκατομμύρια ώρες podcasts κάθε μήνα σε συσκευές σαλονιού. Το YouTube είναι πλέον η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για ακρόαση podcasts στις ΗΠΑ

Η δραστηριότητα της Google σε συνδρομητικές υπηρεσίες, πλατφόρμες και συσκευές—που περιλαμβάνει το YouTube TV, το NFL Sunday Ticket και το YouTube Premium, μεταξύ άλλων—κατέγραψε έσοδα 11,6 δισ. δολαρίων, αυξημένα από τα 10,8 δισ. δολάρια πέρυσι.

Σε επίπεδο Alphabet συνολικά, τα έσοδα ανήλθαν στα 96,5 δισ. δολάρια, ενώ τα καθαρά κέρδη έφτασαν τα 26,5 δισ. δολάρια. Ο CEO της εταιρείας, Sundar Pichai, ανακοίνωσε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να επενδύσει το 2025 περίπου 75 δισ. δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες.

«Το τέταρτο τρίμηνο ήταν εξαιρετικά δυνατό, χάρη στην ηγετική μας θέση στην τεχνητή νοημοσύνη (AI) και τη δυναμική ανάπτυξη σε όλες τις δραστηριότητές μας», δήλωσε ο Pichai.

Κατασκευάζουμε, δοκιμάζουμε και λανσάρουμε προϊόντα και μοντέλα ταχύτερα από ποτέ, ενώ σημειώνουμε σημαντική πρόοδο στη βελτιστοποίηση υπολογιστικών συστημάτων. Στην Αναζήτηση, καινοτομίες όπως τα AI Overviews και το Circle to Search ενισχύουν τη δέσμευση των χρηστών. Το AI-powered χαρτοφυλάκιο της Google Cloud προσελκύει αυξημένη ζήτηση, ενώ το YouTube συνεχίζει να είναι ο ηγέτης στο streaming και τα podcasts.

Μαζί, το Cloud και το YouTube έκλεισαν το 2024 με ετήσιο ρυθμό εσόδων 110 δισ. δολαρίων. Τα αποτελέσματά μας αναδεικνύουν τη δύναμη της διαφοροποιημένης, ολοκληρωμένης προσέγγισής μας στην καινοτομία μέσω AI, καθώς και τη συνεχιζόμενη ισχύ των βασικών μας δραστηριοτήτων. Είμαστε αισιόδοξοι για τις ευκαιρίες που διανοίγονται μπροστά μας και για να επιταχύνουμε την πρόοδό μας, σκοπεύουμε να επενδύσουμε περίπου 75 δισ. δολάρια σε κεφαλαιουχικές δαπάνες το 2025.

Ακολουθήστε το Sofokleousin.gr στο Google News
και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις