Η γαλλική επιχειρηματική εμπιστοσύνη υποχώρησε τον Ιούνιο στις 102 μονάδες –δύο περισσότερες από τον μακροπρόθεσμο μέσο όρο- από τις 104 μονάδες τον Μάιο, σύμφωνα με την στατιστική υπηρεσία της Insee. Η επιχειρηματική εμπιστοσύνη τον Ιούνιο διαμορφώθηκε χαμηλότερα των 103 μονάδων που ανέμεναν οι οικονομολόγοι που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της The Wall Street Journal.


Επιχειρήσεις
Nike: Από το "Just Do It" στο "Why Do It?"- Rebranding για την "cringe" κουλτούρα
Μετά από σχεδόν τέσσερις δεκαετίες, η Nike επιχειρεί τη μεγαλύτερη αλλαγή στο brand storytelling της. Το εμβληματικό σλόγκαν "Just Do It", που καθόρισε την πορεία της εταιρείας από ...