Καινοτόμες δράσεις για ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας σε Ελλάδα και εξωτερικό παρουσίασε ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας με αφορμή την παρουσίαση του στρατηγικού επιχειρησιακού σχεδίου για τον τουρισμό.
Συγκεκριμένα, το Επιχειρησιακό Σχέδιο καθορίζει την οργάνωση προωθητικών δράσεων σε επιλεγμένο κοινό με ειδικές πρωτότυπες παρουσιάσεις σε σημαντικές διεθνείς εκθέσεις (κρουαζιέρας & κλασικού τουρισμού) επί πλέον των καθιερωμένων εκθεσιακών συμμετοχών του Δήμου.
Εισάγει διαδραστικά παιχνίδια με εκπόνηση σεναρίων φυσικών ρόλων σε όλες τις Δημοτικές Ενότητες του Δήμου, ώστε ο επισκέπτης να αποκτά ενδιαφέροντα βιώματα και από τις φυσικές ομορφιές του τόπου. Τα παιχνίδια θα έχουν πέντε σημεία αναφοράς: Τεχνολογία, Πολιτισμός – Κουλτούρα, Ιστορία, Φυσικός Πλούτος, Παραγωγή και Κατανάλωση.
Εγκαινιάζει για πρώτη φορά την εφαρμογή virtual fam trips για τη μεγιστοποίηση του αριθμού επισκεψιμότητας πέρα από όσα επιτόπια ταξίδια εξοικείωσης θα οργανωθούν και γενικά συνδυάζει τις παραδοσιακές με τις σύγχρονες πρακτικές προσέγγισης των αγορών. Περιλαμβάνει χρήση ψηφιακών εργαλείων για online επαγγελματικές συναντήσεις και παρουσιάσεις που είναι ήδη σε εξέλιξη μέσω διαμορφωμένης πλατφόρμας.
Παράλληλα, προβλέπεται και η αξιοποίηση της νέας Ολοκληρωμένης Χωρικής Επένδυσης του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας, στην κατεύθυνση δράσεων τουριστικής ανάπτυξης.
Την ίδια στιγμή έμφαση δίνεται σε τέσσερις πυλώνες στην ιστορία (history), στη φύση (nature), στην περιπέτεια (adventure) και στην ευεξία (wellness) που αποτέλεσαν το σκεπτικό του νέου συνθήματος της περιοχής που, στην ελληνική του απόδοση, είναι «Ζήσε ό,τι σου ανήκει» και στην αγγλική «LIVE what you deserve».
«Η τουριστική ανάπτυξη ακολουθεί πλέον σύγχρονους δρόμους. Έχουμε φύγει από τα καθιερωμένα μοντέλα και περνάμε σε δυναμικές μορφές τουρισμού», τονίζει ο δήμαρχος Αρχαίας Ολυμπίας, Γιώργος Γεωργιόπουλος.