Τα καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ θα δέχονται το κοινό για τις υπηρεσίες που προϋποθέτουν φυσική παρουσία μόνον εφόσον έχει προηγηθεί τηλεφωνική συνεννόηση και προγραμματισμένο ραντεβού, ανακοίνωσε σήμερα ο Διαχειριστής, παράλληλα με την αναβάθμιση των τηλεφωνικών υπηρεσιών εξυπηρέτησης των πολιτών.
Αναλυτικότερα, οι πελάτες μπορούν να απευθυνθούν στο 24ωρο τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης 11500 (ή 2111900500) ή εναλλακτικά τις εργάσιμες ώρες, στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του ΔΕΔΔΗΕ της περιοχής τους που είναι αναρτημένα στον ιστότοπο της εταιρίας.
Επιπλέον, για την περίπτωση βλάβης, εκτός από το 11500, οι πελάτες μπορούν να δηλώσουν το πρόβλημα ηλεκτροδότησης του ακινήτου τους και στη διαδικτυακή εφαρμογή στον ιστότοπο του ΔΕΔΔΗΕ (Online Δήλωση Βλάβης).
Για τον εξαιρετικά περιορισμένο αριθμό υπηρεσιών που θα απαιτηθεί φυσική παρουσία του πελάτη - όπως για παράδειγμα υπηρεσίες που η παροχή τους προϋποθέτει ταυτοποίηση ή/και υπογραφή - ο ΔΕΔΔΗΕ παρέχει τη δυνατότητα προγραμματισμένου ραντεβού στα υποκαταστήματα των περιοχών του πανελλαδικά, μετά από τηλεφωνική επικοινωνία (Σημεία Εξυπηρέτησης).
«Η αναβάθμιση της τηλεφωνικής αλλά και ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης εντάσσεται στον κεντρικό σχεδιασμό του ΔΕΔΔΗΕ για τον εκσυγχρονισμό και την ψηφιοποίηση όλων των υπηρεσιών του, με κύριο γνώμονα τη βέλτιστη ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών του.
Ταυτόχρονα, στην παρούσα συγκυρία, η αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα της Εταιρίας μέσω της αναβάθμισης των εναλλακτικών καναλιών επικοινωνίας, θα συμβάλλει καθοριστικά στην προστασία της υγείας όλων των πελατών αλλά και των εργαζομένων», τονίζει ο ΔΕΔΔΗΕ.